×
آخرین اخبار

متلاشی شدن باند سارقان موتورسیکلت در مراغه

  • کد نوشته: 75791
  • ۱۴۰۰-۰۸-۱۸
  • 660 بازدید
  • فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از متلاشی شدن اعضای یک باند ۶ نفره سرقت موتورسیکلت با ۹ فقره سرقت خبرداد.
    متلاشی شدن باند سارقان موتورسیکلت در مراغه

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” توحید فارسی ” در تشریح این خبر گفت : در پی گزارشات متعدد مبنی بر سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

    وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنّی و تخصصی سارق حرفه ای را در این رابطه شناسایی کردند.

    این مقام انتظامی تصریح کرد : ماموران به صورت شبانه روزی تردد متهم را کنترل که طی این تعقیب و مراقبت متهم را در حین انتقال یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی به یکی از روستا های تابعه جهت فروش دستگیر و به مقرّ انتظامی دلالت دادند.

    سرهنگ ” فارسی ” بیان داشت: سارق در بازجویی های صورت گرفته تاکنون به ۹ فقره سرقت موتورسیکلت با ۵ نفر از همدستانش که مالخر نیز بودند، اعتراف کرد.

    وی اظهارداشت: ماموران پس از شناسایی ۵ متهم دیگر آنها را در عملیاتی جداگانه دستگیر و ۸ دستگاه موتورسیکلت دیگر نیز از مخفیگاه آنها کشف و پس از تایید مالباختگان موتورسیکلت ها به صاحبانشان بازگردانده شد.

    فرمانده انتظامی مراغه خاطر نشان کرد: نتیجه تجزیه و تحلیل شیوه و شگرد این سرقت ها حاکیست مالباختگان در حفظ و حراست از اموال خود سهل انگاری کرده و هشدار های پیشگیری از سرقت پلیس را جدی نگرفته بودند.

    سرهنگ ” فارسی ” در خاتمه از مردم این شهرستان خواست: به توصیه های پلیس برای حفظ خودرو و موتورسیکلت خود در پیشگیری از سرقت، توجه نموده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک پلیس را از طریق تلفن ۱۱۰ مطلع نمایند.

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *