×
آخرین اخبار

مادر شهید “عبدالصالح مهری دهنو” آسمانی شد

  • کد نوشته: 52735
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۸
  • 1327 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان اظهار کرد: مرحومه بانو “همه ناز مهری دهنو” مادر شهید عبدالصالح مهری دهنو از شهدای ۸ سال دفاع مقدس در مسجدسلیمان دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست. علیرضا ویسی شیخ رباط افزود: پیکر این بانوی مومن و فداکار جمعه مورخ ۱۰ […]

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان اظهار کرد: مرحومه بانو “همه ناز مهری دهنو” مادر شهید عبدالصالح مهری دهنو از شهدای ۸ سال دفاع مقدس در مسجدسلیمان دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

    علیرضا ویسی شیخ رباط افزود: پیکر این بانوی مومن و فداکار جمعه مورخ ۱۰ بهمن ماه ساعت ۹ صبح از درب منزل آن شهید والا مقام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به طرف گلزار والدین شهدای منطقه کلگه مسجدسلیمان تشییع و به خاک سپرده می شود.

    وی ادامه داد: بسیجی عبدالصالح مهری دهنو فرزند محمد صالح متولد ۱۳۴۱/۰۶/۰۱ در مسجدسلیمان به دنیا امد این شهید بزرگوار به فرمان امام راحل در دفاع از کشور لبیک گفته و از سوی بسیج ادارات در جبهه های حق علیه باطل حضور یافت و سرانجام در سال ۶۷ در منطقه عملیاتی فاو به فیض عظیم شهادت نائل آمد .

    پیکر مطهر این شهید بزرگوار در گلزار شهدای کلگه به خاک سپرده شد.

    رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان در پایان ضمن عرض تسلیت به خانواده شهید مهری دهنو افزود: اینجانب مصیبت درگذشت این مادر فداکار را به شما، خانواده های معزز شهدا و سایر بازماندگان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منّان علو درجات آن فقیده سعیده و همنشینی با فرزند شهیدش را مسألت می نمایم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    2 پاسخ به “مادر شهید “عبدالصالح مهری دهنو” آسمانی شد”

    1. خانواده شهید گفت:

      بسمه تعالی
      خدا رحمتشون کنه ,خانواده بزرگی هستند خانواده مهری ده نو,
      به فرزندشهید, دلاور و رشید و فداکارش پیوست

      • احسان مراقی گفت:

        باسلام وعرض ادب ممنونم ازلطف وبرزگواری شماعزیزان انشالله که هیچ وقت داغ هیچ عزیزی رو نبینید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *