×
آخرین اخبار

لطف آبادی: به معنای واقعی یک تیم هستیم/برزیل ایران به دنبال قهرمانی

  • کد نوشته: 166762
  • ۱۴۰۲-۰۸-۲۳
  • 157 بازدید
  •     به گزارش دیدگاه نیوز ؛ زهرا لطف آبادی که فصل گذشته در لیگ اسپانیا توپ می زد، باز هم به لیگ ایران بازگشت و اینبار سنگربان تیم پالایش نفت آبادان است. زهرا لطف آبادی دروازه بان این فصل پالایش نفت آبادان، دررابطه با سوپرلیگ فوتسال زنان، عنوان کرد: لیگ ایران سطح بالایی دارد […]

    لطف آبادی: به معنای واقعی یک تیم هستیم/برزیل ایران به دنبال قهرمانی

     

     

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛ زهرا لطف آبادی که فصل گذشته در لیگ اسپانیا توپ می زد، باز هم به لیگ ایران بازگشت و اینبار سنگربان تیم پالایش نفت آبادان است.

    زهرا لطف آبادی دروازه بان این فصل پالایش نفت آبادان، دررابطه با سوپرلیگ فوتسال زنان، عنوان کرد: لیگ ایران سطح بالایی دارد و فشار بازی ها بالا است، زیرا تمام تیم ها برای قهرمانی می جنگند.

    لطف آبادی که سابقه پوشیدن تیم ملی را دارد، فصل پیش در لیگ اسپانیا بازی کرد تا اولین دروازه بان ایرانی حاضر در لیگ های اروپایی باشد.

    او در خصوص تیم پالایش اینگونه گفت: تا به حال با یک باخت و دو برد، مسابقات را پشت سر گذاشتیم، در پیش فصل دو ماه مداوم تمرین می کردیم و بازی دوستانه انجام ندادیم، همین موضوع باعث شد تا بازی اول را واگذار کنیم. در بازی مقابل تیم حفاری درنمی توانستیم توپ ها را وارد دروازه کنیم که در بازی های بعدی این مشکل حل شد.

    دروازه بان تیم پالایش، در بازی اول برابر حفاری خوزستان و بازی سوم مقابل تیم مس، سنگربان این تیم بود، اما در بازی برابر آمل روی نیمکت نشست.

    لطف آبادی با اشاره به اینکه در گذشته بازیکن رایزکو صفا دشت بوده، ادامه داد: این تیم را به خوبی می شناسم و بازی آنها را تقریبا بلدم، بازیکنان جنگجو و با انگیزه ای در رایزکو بازی می کنند و مطمئنم در بازی بعدی مقابل تیم ما، نمایش خوبی از خود نشان خواهند داد.

    زهرا لطف آبادی سنگربان تیم آبادان گفت: شرایط خوبی در پالایش دارم و حالم خوب است، در تیم آرامش حس می شود و ما به معنای واقعی یک تیم هستیم. سختی ها و چالش هایی را باید پشت سر بگذاریم تا به اهدافمان برسیم.

    انتهای پیام/

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *