×
آخرین اخبار

نماینده مردم مسجد سلیمان، اندیکا، هفتکل ولالی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:
لزوم برنامه ریزی جهت رفع مشکلات آموزش و پرورش مناطق محروم

  • کد نوشته: 62323
  • ۱۴۰۰-۰۳-۱۴
  • 511 بازدید
  • نماینده مردم مسجد سلیمان، اندیکا، هفتکل ولالی در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی مشکلات آموزش وپرورش این شهرستان ها ، بر لزوم رفع برخی از مشکلات آموزش و پرورش مناطق محروم تاکید کرد. به گزارش دیدگاه نیوز ، علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجد سلیمان ، اندیکا ، هفتکل ولالی در مجلس شورای اسلامی در […]

    لزوم برنامه ریزی جهت رفع مشکلات آموزش و پرورش مناطق محروم

    نماینده مردم مسجد سلیمان، اندیکا، هفتکل ولالی در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی مشکلات آموزش وپرورش این شهرستان ها ، بر لزوم رفع برخی از مشکلات آموزش و پرورش مناطق محروم تاکید کرد.
    به گزارش دیدگاه نیوز ، علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجد سلیمان ، اندیکا ، هفتکل ولالی در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی چالش ها و مشکلات آموزش و پرورش این شهرستان ها با تاکید بر لزوم رفع مشکلات آموزش و پرورش مناطق محروم ، گفت: برخی از عقب ماندگی ها باید با برنامه ریزی دقیق به سرعت رفع گردند .

    وی با اشاره به اهمیت نگهداشت نیروی انسانی در مناطق محروم ، افزود: استخدام نیروی انسانی با اولویت بومی، راهکار اساسی در نگهداشت نیروی انسانی است.

    ورناصری با اشاره به فرسودگی برخی از مدارس در شهرستان های مسجد سلیمان ، اندیکا، هفتکل و لالی، گفت: فرسودگی مدارس موضوعی جدی است که باید در جهت احداث مدارس گام های جدی برداشته شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *