×
آخرین اخبار

قرار مهربانی همراه با رویکرد بخشندگی برای ترویج فرهنگ اهدای عضو در آتشنشانی تبریز

  • کد نوشته: 87582
  • ۱۴۰۱-۰۴-۲۰
  • 430 بازدید
  • سفیران  انجمن اهدای عضو ایرانیان تبریز با حضور در آتشنشانی تبریز ضمن نشست با مدیر روابط عمومی و مدیران عملیاتی برای برگزاری کلاس آموزشی و آشنایی آتش‌نشانان تبریزی با روند اهدای عضو به سولات آنها در این ارتباط و با عضویت درآوردن آتشنشانان داوطلب اهداء عضو، این رسم خداپسندانه بحث و گفتگو کردند.
    قرار مهربانی همراه با رویکرد بخشندگی برای ترویج فرهنگ اهدای عضو در آتشنشانی تبریز

    به گزارش دیدگاه نیوز ، ، شاید بعضی ها بگویند مهربانی “دیوار” نمی خواهد،

    “دل” می خواهد!
    اما فراموش نکنیم که “مهر” را باید از “دل”ها بیرون بیاوریم و به دیگراه هدیه کنیم، تا مهرمان را با بخشندگی جلوه ای الهی بخشیده باشیم ، سفیران انجمن اهدای عضو ایرانیان تبریز در قرار مهربانی با حضور در آتشنشانی تبریز در نشست صمیمانه با مدیر روابط عمومی آتشنشانی تبریز داود هوشنگ و معاون عملیات آتشنشانی تبریز آتش پاد دشتی برای دایر نمودن کلاس آموزشی به منظور نهادینه کردن فرهنگ اهدای عضو در میان آتش نشانان تبریز، در مرکز آتشنشانی به بحث گفتگو پرداختند.


    سفیران اهدای عضو ایرانیان تبریز به تبیین دقیق شرایط و ضوابط امر اهدای عضو پرداختند و همچنین اهداف مدنظر که در راستای اشاعه ی فرهنگ اهدا است را تشریح کردند.


    و در رابطه با کلاس آموزشی کوتاه، سفیران، با آتش‌نشانان علاقمند به اهدا عضو ، و آگاهی کامل از شرایط و ضوابط آن، اقدام به ثبت نام آتش‌نشان‌ها توضیح داده و به سوالات آنها در رابطه با نحوه و فرایند اهدای عضو پاسخ دادند

    و قرار بر این شد کلاس آموزشی و ثبت نام کارت اهدای عضو، و جذب سفیر افتخاری از آتش‌نشان ها علاقمند بزودی اعلام گردد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *