×
آخرین اخبار

قالیباف: هرکسی در انتخابات شرکت نکند، برای ۴ سال زندگی خود تصمیم نگرفته است

  • کد نوشته: 193671
  • ۱۴۰۳-۰۴-۱۵
  • 23 بازدید
  • رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که روز انتخاب مهم‌ترین شخصیت کشور در حوزه اجرایی و به عنوان رئیس قوه مجریه است که تمشیت امور کشور در دست اوست، گفت: هرکس از تردید خارج نشود و در انتخابات شرکت نکند، به این معنا است که برای ۴ سال زندگی خود تصمیم نگرفته است.

    قالیباف: هرکسی در انتخابات شرکت نکند، برای ۴ سال زندگی خود تصمیم نگرفته است

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛ محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، دقایقی قبل در حاشیه حضور در شعبه اخذ رأی حرم مطهر رضوی و شرکت در دومین مرحله انتخابات ریاست‌ جمهوری اظهار کرد: در مرحله قبل ۴۰ درصد مردم در انتخابات مشارکت کردند که متأسفانه پایین‌ترین میزان سطح مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری بود. ان‌شاءالله امروز مردم ایران این موضوع را با حضور خودشان جبران کنند و با تأثیرگذاری خودشان ۴ سال آینده را به‌درستی رقم بزنند.
    وی افزود: مردم بدانند که امروز، روز انتخاب مهم‌ترین شخصیت کشور در حوزه اجرایی و به عنوان رئیس قوه مجریه است که تمشیت امور کشور در دست اوست. امروز هرکس از تردید خارج نشود و در انتخابات شرکت نکند، به این معنا است که برای ۴ سال زندگی خود تصمیم نگرفته است.
    قالیباف با بیان این که امروز مهم‌ترین دغدغه کشور، مسئله اقتصادی است، گفت: پس از اعلام نتیجه و پایان رقابت‌ها، آغاز همکاری‌ها در همه سطوح بین مردم و دولت در کابینه آینده دولت شکل خواهد گرفت و امیدوارم این کابینه، کابینه پرقدرتی باشد.
    وی خاطرنشان کرد: طبیعتاً کار‌ها باید با اتفاق نظر و همکاری بین دولت و مجلس انجام شود. فکر می‌کنم یکی از مهم‌ترین کار‌هایی که دولت در ابتدا انجام می‌دهد، معرفی کابینه است و طبیعتاً مهم‌ترین تصمیم مجلس، بررسی دقیق و رأی اعتماد به وزرای محترم است.
    رئیس مجلس شورای اسلامی و نامزد اولین مرحله انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: یک دولت قوی برای یک رئیس‌جمهور مهم است و مهم‌ترین نقش مجلس در اولین گام، دادن تأییدیه کابینه قوی برای دولت است. پس از آن نیز همکاری‌ها برای تحقق برنامه هفتم که اخیراً ابلاغ شده است، شکل می‌گیرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *