×
آخرین اخبار

فیلم کوتاه “درخت انار” منتخب جشنواره MIFF اندونزی شد

  • کد نوشته: 202724
  • ۱۴۰۳-۰۷-۱۲
  • 17 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز فیلم کوتاه”درخت انار” با تهیه کنندگی و کارگردانی سیاوش ساعدپناه نویسندگی رضا رستمی و بازنویسی نهایی سیروان کریمی منتخب ششمین دوره جشنواره Madani International Film Festival واقع در کشور اندونزی شد. جشنواره بین‌المللی فیلم مدنی یک جشنواره بین‌المللی فیلم سالانه است که هدف آن توصیف زندگی مسلمانان در نقاط مختلف جهان […]

    فیلم کوتاه “درخت انار” منتخب جشنواره MIFF اندونزی شد

    به گزارش دیدگاه نیوز فیلم کوتاه”درخت انار” با تهیه کنندگی و کارگردانی سیاوش ساعدپناه نویسندگی رضا رستمی و بازنویسی نهایی سیروان کریمی منتخب ششمین دوره جشنواره Madani International Film Festival واقع در کشور اندونزی شد.

    جشنواره بین‌المللی فیلم مدنی یک جشنواره بین‌المللی فیلم سالانه است که هدف آن توصیف زندگی مسلمانان در نقاط مختلف جهان اعم از اکثریت یا اقلیت مسلمانان است.
    جشنواره بین‌المللی فیلم مدنی یکی از جشنواره‌های مهم اندونزی و همچنین اولین جشنواره در اندونزی است که به جامعه مسلمان می‌پردازد.

    خلاصه داستان: 
    داستان پیرزنی است که از تنها یادگار نوه اش که یک درخت انار است بسیار مراقبت می کند تا اینکه کنجکاوی و شیطنت چند دختر و پسر همسایه همه چیز را از بین می برد و ….

     عوامل فیلم کوتاه “درخت انار”
    کارگردان: سیاوش ساعدپناه

    تهیه‌کنندگان: سیاوش ساعدپناه

    فیلمنامه نویس : رضا رستمی بازنویسی نهایی فیلمنامه : سیروان کریمی، فیلمبردار: وریا گلزاریان، صدابردار: مبین قادری، صداگذار: حسین قورچیان،طراحان گریم: اشکان وهابیان و شایسته فتحی، طراح لباس: گشین میر احمدی،تدوینگران: توفیق امانی و پرویز مقدمی، جلوه‌های ویژه: مصطفی حبیبی و هیمن مهرشاد، طراح پوستر: آمنه شیرازی، موسیقی: مهران بدخشان و ذکریا یوسفی بازیگران: ویدا یونسی ؛ شنیا قادری ؛ تارا احمدی

    شرکت براندو فیلم مسئولیت پخش این اثر را به عهده دارد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *