×
آخرین اخبار

فیلم «سرقت از پارکینگ» به نمایش درآمد

  • کد نوشته: 191022
  • ۱۴۰۳-۰۳-۱۳
  • 43 بازدید
  • سارقی که موتورسیکلت شهروندان را با بریدن قفل و زنجیر از پارکینگ منازل به سرقت می برد در حالی به تماشای فیلم«سرقت از پارکینگ»نشست که روی صندلی متهم نشسته بود.

    چند روز قبل، ماموران کلانتری شفای مشهد که این بار با دستورات ویژه سرتیپ دوم احمد نگهبان (جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی)عملیات گسترده ای برای شناسایی عاملان دستبرد به پارکینگ منازل را آغاز کرده بودند به سرنخ هایی از یک باند نقابدار رسیدند که با استفاده از یک دستگاه خودرو ، وارد منازل می شوند و موتورسیکلت ها را با بریدن قفل و زنجیر به سرقت می برند.

    به همین دلیل با راهنمایی و نظارت مستقیم سرگرد احسان سبکبار (رئیس کلانتری شفا)تجزیه و تحلیل های کارشناسی جرم در دایره تجسس ادامه یافت و مشخص شد که چهره بدون پوشش یکی از دزدان حرفه ای در تصاویر دوربین های مداربسته ثبت و ضبط شده است .

    بنابراین شگردهای پلیسی برای شناسایی سارقان در حالی آغاز شد که مال باختگان نیز به طور جدی وارد عمل شدند و به یاری پلیس آمدند تا اعضای این باند را شناسایی کنند. طولی نکشید که یکی از مال باختگان با بهره گیری از آموزش های پلیسی وبراساس تصویر فیلمی از «سرقت پارکینگ»موفق شد یکی از دزدان را درون فضای سبز محل شناسایی کند.

    با تماس تلفنی این مال باخته ،بلافاصله گروه تجسس با دستور رئیس کلانتری عازم محل شدند و متهم ۲۴ ساله را در حالی دستگیر کردند که زن جوانی نیز کنار وی روی صندلی پارک نشسته بود. این زن که مدعی بود با متهم مذکور آشنایی فامیلی دارد،با دیدن تصاویری از وی در فیلم سرقت،نوع پوشش او را نیز لو داد و بر تصویر متهم مهر تایید زد.

    از سوی دیگر بررسی های مقدماتی نشان داد که متهم «محمد-ع»نام دارد و مدتی قبل نیز به اتهام گوشی قاپی توسط نیروهای کلانتری شفا دستگیر شده بود. با انتقال وی به مقر انتظامی ،بازجویی های تخصصی زیر نظر سروان عمرانی (رئیس دایره تجسس)آغاز و مشخص شد که وی از دزدان حرفه ای موتورسیکلت است که سحرگاهان با ورود به پارکینگ منازل ، موتورسیکلت شهروندان را با همدستی دیگر اعضای باند به سرقت می برد.

    اگرچه بررسی های پلیس،بیانگر آن بود که وی از دزدان سابقه دار است اما او ابتدا هر گونه ارتکاب جرم را انکار می کرد تا این که نیروهای تجسس او را روی صندلی اتهام نشاندند و فیلم «سرقت از پارکینگ» را برای تنها تماشاگر فیلم به نمایش گذاشتند. او که با دیدن تصویر خود  دیگر همه راه های انکار را بسته می دید، حیرت زده با شاکیانی روبه رو شد که وی را در فیلم دوربین های مداربسته شناسایی کردند.

    همچنین تحقیقات بیشتر نشان داد متهم دستگیر شده عضو باند نقابدارانی است که با استفاده از خودرو به منازل مردم دستبرد می زنند به همین  دلیل تلاش افسران دایره تجسس کلانتری با دستورات ویژه قضایی برای دستگیری دیگر اعضای این باند وارد مرحله جدیدی شده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *