×
آخرین اخبار

فضای سرمایه گذاری در لرستان فراهم است

  • کد نوشته: 27184
  • ۱۳۹۹-۰۳-۰۸
  • 567 بازدید
  • استاندار لرستان گفت: نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد ظرفیت ایجاد اشتغال و حضور نیروهای متخصص را دارد.
    فضای سرمایه گذاری در لرستان فراهم است

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، سید موسی خادمی در مراسم افتتاح واحد اول و دوم بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد که با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین استان برگزار شد، اظهار داشت: فضای سرمایه گذاری در لرستان فراهم است و نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد یکی از این ظرفیت هاست که بحث سرمایه گذاری و آینده استان در آن مطرح است.

    وی با تأکید بر لزوم تکمیل و راه اندازی فاز دوم این پروژه اظهار داشت: به لحاظ کمی و کیفی تولید برق در استان می‌تواند زیرساخت های توسعه را فراهم و موجب ایجاد اشتغال شود.

    استاندار لرستان با بیان اینکه نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد ظرفیت ایجاد اشتغال و حضور نیروهای متخصص را دارد تصریح کرد: فعالیت این پروژه در ادامه با خود مهارت و تکنولوژی را وارد استان می کند که به طور غیر مستقیم ایجاد اشتغال را نیز در پی خواهد داشت.

    خادمی خاطرنشان کرد: امیدواریم با رعایت اصول کیفی مصرف، توسعه یافتگی در لرستان رشد پیدا کند و شاهد استفاده از برق تولیدی این نیروگاه در استان باشیم.

    وی در ادامه با اشاره به اقدامات بسیار خوب انجام شده طی سه سال اخیر در بحث رفع موانع و مشکلات این نیروگاه افزود: به منظور تسریع در راه اندازی و تکمیل فاز دوم این نیروگاه، مشکلات مربوط به حوزه استان را رفع خواهیم کرد و انتظار آن می رود مشکلات حوزه وزارت با پیگیری به موقع برطرف شود.

    استاندار در پایان با تقدیر از کمکهای بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در بحث سیل و بیماری کرونا به استان گفت: طبق قول مساعد بنیاد مستضعفان مبنی بر ارسال بسته های کمکی، این محموله صبح امروز وارد استان شده است که با برنامه‌ریزی در جامعه هدف تقسیم خواهد شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *