×
آخرین اخبار

فرماندار و دادستان مسجدسلیمان به کرونا مبتلا شدند

  • کد نوشته: 37030
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۳
  • 586 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، از ابتدای شیوع بیماری کرونا در سطح کشور تعدادی از مسئولان به این بیماری به شدت واگیردار مبتلا شدند. در آخرین مورد ابتلای مسئولان استان خوزستان به بیماری کرونا، محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان دچار بیماری کرونا شد. وی هم اکنون در قرنطینه به سر می برد و حال عمومی وی خوب گزارش […]

    فرماندار و دادستان مسجدسلیمان به کرونا مبتلا شدند

    به گزارش دیدگاه نیوز، از ابتدای شیوع بیماری کرونا در سطح کشور تعدادی از مسئولان به این بیماری به شدت واگیردار مبتلا شدند. در آخرین مورد ابتلای مسئولان استان خوزستان به بیماری کرونا، محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان دچار بیماری کرونا شد.

    وی هم اکنون در قرنطینه به سر می برد و حال عمومی وی خوب گزارش شده است. همچنین معاون فرماندار مسجدسلیمان نیز کرونا گرفت و هم اکنون در بستر بیماری است.

    محمد پاکدل در ۱۹ آذر ماه سال ۱۳۸۸ از سوی استاندار خوزستان به عنوان سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان معرفی شد و در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه امسال به صورت رسمی سکان فرمانداری این شهرستان را در دست گرفت.

    علی اسکندری دادستان شهرستان مسجدسلیمان نیز به کرونا مبتلا  شد.

    به گزارش دیدگاه نیوز، علی اسکندری دادستان مسجدسلیمان با توجه به حجم بالای ارباب رجوع‌ در دادستانی و بازدیدهای مکرر وی برای حل مشکلات در مناطق مختلف شهرستان به ویروس کرونا مبتلا و در منزل خود قرنطینه شده است.

    دیدگاه نیوز از خداوند متعال برای هر دو عزیز آرزوی سلامتی می کند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *