×
آخرین اخبار

فرماندار مسجدسلیمان: با تمام توان از صنایع و شرکت های تولیدی و اشتغالزا حمایت خواهیم کرد

  • کد نوشته: 23001
  • ۱۳۹۹-۰۲-۰۲
  • 444 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان، صبح روز سه شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ مدیرعامل و جمعی از پرسنل کارخانه سیمان کارون با محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان و بخشدار گلگیر دیدار کردند. مدیرعامل کارخانه سیمان کارون در این جلسه مشکلات جاری این کارخانه تولیدی را عنوان کرد و خواستار حمایت و رفع این مشکلات شد و […]

    فرماندار مسجدسلیمان: با تمام توان از صنایع و شرکت های تولیدی و اشتغالزا حمایت خواهیم کرد

    به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان، صبح روز سه شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ مدیرعامل و جمعی از پرسنل کارخانه سیمان کارون با محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان و بخشدار گلگیر دیدار کردند.

    مدیرعامل کارخانه سیمان کارون در این جلسه مشکلات جاری این کارخانه تولیدی را عنوان کرد و خواستار حمایت و رفع این مشکلات شد و از پیگیری های صورت گرفته در راستای احداث فاز دوم این کارخانه خبر داد.
    در ادامه فرماندار مسجدسلیمان گفت:بدون شک این کارخانه نقش بسزایی در جهت اشتغال زایی و ایجاد امید در منطقه داشته است و انتظار می رود کارگران عزیز، کما فی سابق همکاری خود را داشته باشند تا انشاءالله شاهد رونق و توسعه این کارخانه باشیم.
    وی ضمن تاکید بر همکاری دوجانبه مدیران و کارگران در جهت رفع مشکلات این حوزه گفت:با تمام توان در کنار صنایع تولیدی و اشتغالزا خواهیم بود زیرا معتقدیم این ظرفیت ها باید تقویت و توسعه داده شوند.
    دکتر پاکدل در پایان عنوان کرد: با همه توان و ظرفیت از کارگران و کارفرمایان حمایت خواهیم کرد تا بتوانیم زمینه را برای راه اندازی فاز دوم تولید در این کارخانه فراهم کنیم البته پیگیری های لازم توسط مدیران این کارخانه انجام شده است و انتظار داریم همه توان خود را برای تحقق این اقدام بکار بگیرند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *