×
آخرین اخبار

فرماندار شهرستان بوشهر: روابط عمومی های ادارات طلایه داران اطلاع رسانی خدمات نظام به مردم هستند

  • کد نوشته: 159834
  • ۱۴۰۲-۰۷-۱۸
  • 176 بازدید
  • نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی ادارات و دستگاه های اجرایی با فرماندار شهرستان بوشهر باحضور محمد جعفرپور مدیر و مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانداری بوشهر در سالن اجتماعات دانشگاه الزهرا برگزار شد

    به گزارش دیدگاه نیوز، فرماندار شهرستان بوشهر در این نشست گفت: اهمیت روابط عمومی بر هیچ کس پوشیده نیست و عرصه اطلاع رسانی بسیار مهم و قابل ارزش است.

    وی افزود: همه ما وظیفه جهاد تبیین و نشر خدمات دولت را داریم و در این راه روابط عمومی های ادارات طلایه دار هستند.

    صالح رحیمی فرماندار بوشهر با اشاره به توطئه های دشمن در هجمه های رسانه ای علیه ملت ایران گفت: دشمن تمام تلاش خود را برای دلسرد کردن و نا امید سازی مردم به کار گرفته است و وظیفه داریم بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب در جامعه با بازگو کردن موارد و مسائل امیدزا در کشور، امیدآفرینی کنیم.

    فرماندار شهرستان بوشهر از زحمات روابط عمومی های شهرستان تقدیر کرد و گفت: تعامل روز افزون روابط عمومی ها و رسانه ها در کنار هم می تواند به نشرخدمات دولت به مردم کمک کند.

    محمدجعفرپور دبیر اطلاع رسانی و هماهنگی روابط عمومی‌ دستگاه های اجرایی شهرستان بوشهر با بیان اینکه نقش و جایگاه روابط عمومی ها شامل نقش آینده نگری است افزود: در اصل درعصر ارتباطات در راستای اهداف سازمانی روابط عمومی ها نقش سنگینی دارند روابط عمومی ها نقش آینده نگری دارند چون از ابعاد مختلف سازمان مطلع هستند ومی توانند پیشگیری نمایند و راهبرد ارائه نمایند و این مهم زمانی محقق می شود که روابط عمومی به اهداف سازمانی ، ابعاد مختلف و نقاط ضعف و قوت اشراف داشته باشند.

    جعفرپور مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانداری بوشهر با تاکید برنقش اعتبار بخشی به جایگاه سازمان در جامعه و فرهنگ سازی توسط روابط عمومی ها با اطلاع رسانی دقیق از خدمات سازمان به افکار عمومی گفت: روابط عمومی ها با اطلاع رسانی از خدمات ارائه شده سازمان به مردم باید نقش امید آفرینی را ایفا کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل