×
آخرین اخبار

علیرضا عباسی: دکتر جلیلی نزدیک ترین تفکر را به شهید رئیسی دارد.

  • کد نوشته: 192929
  • ۱۴۰۳-۰۳-۳۱
  • 255 بازدید
  • علیرضا عباسی: دکتر جلیلی نزدیک ترین تفکر را به شهید رئیسی دارد. علیرضا عباسی چهره نام آشنای علم ورزش دنیا و رئیس ستاد ورزشکاران کل کشور دکتر جلیلی گفت: آنچه شهید رئیسی انجام داد، خدمت همراه با صداقت بود. به شما مردم وعده‌هایی داد که صادقانه با همه توان آنها را دنبال کرد و سپس […]

    علیرضا عباسی: دکتر جلیلی نزدیک ترین تفکر را به شهید رئیسی دارد.

    علیرضا عباسی چهره نام آشنای علم ورزش دنیا و رئیس ستاد ورزشکاران کل کشور دکتر جلیلی گفت:

    آنچه شهید رئیسی انجام داد، خدمت همراه با صداقت بود. به شما مردم وعده‌هایی داد که صادقانه با همه توان آنها را دنبال کرد و سپس در راه ایفای نقش برای تحقق همین وعده‌ها، تمام وجود خود را فدا کرد.

    محبوب ملت، شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی عزیز افتخارشان این بود که حرکتی که شروع کرد با ارادت به امام رضا بود؛ این جمعی که امروز دور هم جمع شدیم در کنار شور و احساسات پاک شما عزیزان که ابراز می‌کنید، یک بحث مهم نباید در آن فراموش شود و آن این است که دلیل برای این جمع شدنمان‌ داریم و باید بدانیم در چه نقطه‌ای هستیم و چه هدفی داریم.

    وی ادامه داد: امروز یک ماموریت سترگ بر دوش تک تک ما است و آن یک کار بزرگ عظیم است که ملت ما ۴۵ سال است شروع کرده و در تند باد حوادث آن را حفظ کرده و امروز شما می‌بینید همه دشمنان شما نگران آن هستند که ملت شما یک ملت نمونه و یک ملت موفق در عرصه های مختلف تعالی و پیشرفت باشد.

    من به آقای دکتر جلیلی رأی می دهم چون جدای از ویژگی های شخصی او که سالم، پاکدست، صادق و دلسوز است اولا اولویتهای کشور ومشکلات را به خوبی می شناسد و برای خیلی از جزییات آن هم برنامه و رویکرد مشخص دارد، یعنی لازم نیست آزمون و خطا کند بلکه از همان روز اول میداند دقیقا می خواهد چه کار کند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نویسنده: امیر علی شفیعه

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل