×
آخرین اخبار

صدور مجوز احداث ۲ پایگاه امداد و نجات جاده ای در شهرستان مسجدسلیمان

  • کد نوشته: 3167
  • ۱۳۹۶-۰۳-۰۷
  • 901 بازدید
  • دیدگاه نیوز / رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان گفت: با پیگیری های انجام شده از سوی هلال احمر خوزستان، مجوز احداث ۲ پایگاه امداد و نجات جاده ای در این شهرستان صادر شد. فریدون رفیعی منجزی در گفتگو با خبرنگار دیدگاه نیوز اظهار کرد: با توجه به اهمیت امداد و نجات در حوادث و حادثه […]

    صدور مجوز احداث ۲ پایگاه امداد و نجات جاده ای در شهرستان مسجدسلیمان

    دیدگاه نیوز / رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان گفت: با پیگیری های انجام شده از سوی هلال احمر خوزستان، مجوز احداث ۲ پایگاه امداد و نجات جاده ای در این شهرستان صادر شد.

    فریدون رفیعی منجزی در گفتگو با خبرنگار دیدگاه نیوز اظهار کرد: با توجه به اهمیت امداد و نجات در حوادث و حادثه خیز بودن محور عنبر و گلگیر احداث پایگاه امداد و نجات جاده ای در مسجد سلیمان ضروری است و خلاء وجود آنها به شدت احساس می شود.

    وی افزود: با توجه به قرار گرفتن مسجد سلیمان در مسیر سفر به اصفهان و وجود جاده مواصلاتی در این شهرستان و همچنین حجم بالای سفرهای تابستانی به مناطق خوش آب و هوای شمال خوزستان و تردد خودروهای باربری، بروز تصادفات جاده ای امری اجتناب ناپذیر است و احداث این دو پایگاه امداد و نجات جاده ای امری ضروری محسوب می شود.

    رییس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان تصریح کرد: احداث این ۲ پایگاه امداد و نجات جاده ای می تواند موجب کاهش زمان دسترسی عوامل امدادی و خدمات رسانی به مصدومان سوانح و تصادفات جاده ای و انتقال سریع آنها به مراکز درمانی شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *