×
آخرین اخبار

با حضور معاون دادگستری استان خوزستان؛
شورای حل اختلاف بخش دارخوین افتتاح شد

  • کد نوشته: 66126
  • ۱۴۰۰-۰۴-۱۶
  • 343 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز ازدارخوین صبح امروز با حضور معاون دادگستری خوزستان در امور شوراهای حل اختلاف خوزستان ، رئیس دادگستری شادگان و جمعی از مسئولان محلی شعبه شورای حل اختلاف بخش دارخوین افتتاح شد. علیرضا باوی در آئین افتتاح شعبه حل اختلاف دارخوین طی سخنانی هدف از راه اندازی این مرکز را فراهم […]

    شورای حل اختلاف بخش دارخوین افتتاح شد

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز ازدارخوین صبح امروز با حضور معاون دادگستری خوزستان در امور شوراهای حل اختلاف خوزستان ، رئیس دادگستری شادگان و جمعی از مسئولان محلی شعبه شورای حل اختلاف بخش دارخوین افتتاح شد.
    علیرضا باوی در آئین افتتاح شعبه حل اختلاف دارخوین طی سخنانی هدف از راه اندازی این مرکز را فراهم نمودن دسترسی سریع شهروندان به خدمات قضایی وکاستن از تردد آنها به دادگستری عنوان کرد.

    وی افزود: شوراهای حل اختلاف به دلیل آنکه رسالت ذاتی شان ایجاد صلح و سازش و حل و فصل دعاوی است نسبت به محاکم قضایی که وظیفه رسیدگی پرونده ها را به عهده دارند فرصت بیشتری برای ایجاد صلح و دوستی در میان مردم دارند و این مهم در برقراری آرامش و نزدیک کردن قلوب مردم به یکدیگر نقش به سزایی دارد.
    معاون دادگستری خوزستان در امور شوراهای حل اختلاف خوزستان در پایان گفت: شریعت اسلام، توصیه به صلح و سازش کرده و فرهنگ غنی مردم کشور ما نیز آن را می‌پذیرد بر همین اساس فلسفه تأسیس شورای حل اختلاف، ایجاد سازش بین طرفین است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *