×
آخرین اخبار

فرماندار ویژه آبادان خبر داد:
شهرستان آبادان دو هفته قرنطینه می‌شود

  • کد نوشته: 68018
  • ۱۴۰۰-۰۵-۱۰
  • 393 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از آبادان سید زین العابدین موسوی فرماندار شهرستان آبادان با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در این شهرستان گفت: با توجه به ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا مصوبات مطرح شده برای مناطق قرمز از فردا دهم مرداد اجرا خواهد شد. وی افزود: شهرستان آبادان به مدت دو هفته در […]

    شهرستان آبادان دو هفته قرنطینه می‌شود

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از آبادان سید زین العابدین موسوی فرماندار شهرستان آبادان با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در این شهرستان گفت: با توجه به ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا مصوبات مطرح شده برای مناطق قرمز از فردا دهم مرداد اجرا خواهد شد.

    وی افزود: شهرستان آبادان به مدت دو هفته در قرنطینه خواهد بود و پس از مصوبات این نشست می توان به تعطیلی مشاغل گروه های دو ، سه و چهار ممنوعیت فعالیت باشگاه های ورزشی و تالار ها نیز اشاره کرد.

    فرماندار ویژه شهرستان آبادان با اشاره به جریمه نقدی خودروهای غیربومی در منطقه گفت: محدودیت تردد از ساعت ۹ تا ۳ بامداد همچنان ادامه خواهد داشت.

    موسوی در پایان گفت: در مدت قرنطینه رستوران ها و فست فود های سطح شهر موظف به ارائه خدمات به صورت بیرون بر هستند و ادارات هم چنین باید با دو سوم نیروهای خود فعالیت کنند در غیر این صورت با متخلفان برخورد خواهد شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *