×
آخرین اخبار

شهردار مسجدسلیمان: عملیات تعریض و بهسازی محور سالور آغاز شد+تصاویر

  • کد نوشته: 14600
  • ۱۳۹۷-۰۹-۰۳
  • 619 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، به منظور ارائه خدمات به شهروندان و در راستای استاندارد سازی جاده های درون شهری، عملیات اجرایی تعریض و بهسازی محور سالور آغاز گردید. به همین منظور شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان در بازدید میدانی که از روند فعالیت این مسیر داشتند بیان کردند: با وجود کمبود […]

    شهردار مسجدسلیمان: عملیات تعریض و بهسازی محور سالور آغاز شد+تصاویر

    به گزارش دیدگاه نیوز پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، به منظور ارائه خدمات به شهروندان و در راستای استاندارد سازی جاده های درون شهری، عملیات اجرایی تعریض و بهسازی محور سالور آغاز گردید.

    به همین منظور شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان در بازدید میدانی که از روند فعالیت این مسیر داشتند بیان کردند: با وجود کمبود اعتبارات لازم عمرانی که شهرداری با آن مواجه بوده، ولی بر اساس وظیفه ذاتی که بر عهده دارد و به منظور حفظ ایمنی شهروندان در استفاده از پیاده روها این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

    وی ضمن تشریح اهمیت این جاده یادآور شد: یکی از راههای مهم و قدیمی ارتباطی بین منطقه کلگه و دیگر نقاط که از سالهای گذشته به علت کم عرض بودن با اعتراض مردمی روبرو گردیده، و از دیگر مشکلات در انجام اینکار میتوان به سرریز شدن فاضلاب زیرزمینی آن در روبروی دیوار شبکه بهداشت اشاره نمود که به لحاظ رعایت بهداشت عمومی جلوه ناخوشایندی دارد، و در مرحله بعد بازسازی کامل خواهد شد.

    شهردار مسجدسلیمان در پایان اظهار داشت: فراهم نمودن راه ها و جاده های مناسب، علاوه بر اینکه ضریب ایمنی و حفظ جان شهروندان و مسافران را بالا می‌برد، به پیشرفت و آبادانی همه جانبه شهرستان در زمینه های مختلف کمک شایانی خواهد نمود.

    .

     

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *