×
آخرین اخبار

شلیک پلیس زندانی فراری را در آذرشهر به دام انداخت

  • کد نوشته: 159815
  • ۱۴۰۲-۰۷-۱۸
  • 157 بازدید
  • معاون فرهنگی اجتماعی استان آذربایجان شرقی  از دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار و زندانی متواری با تلاش و از جان گذشتگی ماموران انتظامی شهرستان آذرشهر خبرداد.

    شلیک پلیس زندانی فراری را در آذرشهر به دام انداخت

    ماجرای تیراندازی پلیس به زندانی فراری و باجگیر با سلاح گرم چه بود؟

    شلیک پلیس زندانی فراری را در آذرشهر به دام انداخت

    معاون فرهنگی اجتماعی استان آذربایجان شرقی  از دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار و زندانی متواری با تلاش و از جان گذشتگی ماموران انتظامی شهرستان آذرشهر خبرداد.

    به گزارش،سرهنگ”هاشم شعفی”در تشریح جزئیات این خبر افزود: دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار و زندانی متواری با تلاش و از جان گذشتگی ماموران انتظامی شهرستان آذرشهر خبرداد.

    این مقام انتظامی در ادامه گفت:با کسب خبر مبنی بر اینکه یک نفر متهم که به اتهام فرار از زندان، تیراندازی علیه مأموران، تهدید آنان، باجگیری با اسلحه گرم و حمل سلاح جنگی غیرمجاز تحت تعقیب است ؛ در سطح شهر در حال پرسه زنی است  سریعا ماموران جهت دسنگیری وی به محل اعزام شدند.

    وی افزود: متهم با مشاهده ماموران از مغازه خارج و با یک قبضه کلت کمری شروع به تیراندازی به سمت مأموران کرد که مأموران نیز  با رعایت قانون بکارگیری سلاح و موارد ایمنی اقدام به تیراندازی نموده و متهم را زمین گیر و دستگیر کردند.

    سرهنگ شعفی در ادامه افزود: متهم دستگیر شده، جهت مداوا توسط اورژانس به بیمارستان آذرشهر منتقل و در بازرسی از وی تعداد یک قبضه کلت کمری و تعداد ۲ خشاب با تعداد ۱۷ تیر کشف و ضبط شد.

    وی بر ادامه همکاری و تعامل مردم با پلیس استان تاکید و تصریح کرد: انتظار پلیس از مردم همکاری و تعامل بوده و از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هر گونه حرکات غیر متعارف از افراد مخل نظم و امنیت عمومی را در اسرع وقت با شماره های ۱۱۰ و ۱۹۷ به پلیس اطلاع دهند./داراخبر

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *