×
آخرین اخبار

شرکت های دانش بنیان نیازمند حمایت دولت هستند اما چندان حمایتی نمی شوند

  • کد نوشته: 117868
  • ۱۴۰۱-۱۱-۲۷
  • 178 بازدید
  • کارشناس بازرگانی شرکت طاق قالب توس شامگاه چهارشنبه در حاشیه سومین نمایشگاه صنعت فولاد خوزستان اظهار کرد: این شرکت نها تولید کننده ایرانی مبدل های حرارتی صفحه ای است واحدهای تولیدی آن یکی از مجهزترین و به روزترین واحدهای صنعتی موجود کشور محسوب می شوند.

    شرکت های دانش بنیان نیازمند حمایت دولت هستند اما چندان حمایتی نمی شوند

     محسن رضاپور در جمع تعدادی از خبرنگاران گفت : شرکت طاها قالب توس در راستای خودکفایی ایران اسلامی طراحی وساخت تکنولوژی نوین مبدل های حرارتی صفحه ای را از سال ۱۳۷۹ درشهرک صنعتی توس آغاز کرد . هم اکنون تمام محصولات گسترده این شرکت بصورت کامل وانحصاری در چهار سایت تولیدی این شرکت با زیربنایی ببش از ۱۸۰۰۰ متر مربع طراحی و ساخته می شوند .

    رضاپور عنوان کرد : هدف تولید تمام محصولات ما بهینه کردن مصرف انرزی وکاهش چشمگیر هزینه های جاری فرآیندهای انتقال حرارت صنعتی با بهره گیری از دانش پیشرفته انتقال حرارت است .

    وی افزود: تعداد نیروهای شاغل ما در سال ۱۳۷۹ قریب ۱۵ نفر بود اما اکنون آمار کارکنان ما به ۳۰۰ نفر رسیده است .

    رضاپور تاکید کرد : شرکتهای دانش بنیان نیازمند حمایت دولت هستند اما چندان حمایتی نمی شوند و نقش دولت دراین عرصه کمرنگ است .

    وی به بخشی از مشکلات شرکتهای دانش بنیان اشاره کرد و گفت : یک سری شرکتهای تامین کننده وارد این عرصه می شوند که با وارد کردن اجناس کم کیفیت خسارت زیادی به شرکتهای دانش بنیان وارد می کنند .

    کارشناس بازرگانی شرکت طاق قالب توس اظهار کرد : توقع ما این بود تبلیغات شهری نمایشگاه صنعت فولاد خوزستان را ببینیم که چنین اتفاقی رخ نداد و نمایشگاه نفت هم وقتی برگزار شد برخی پتروشیمی ها مطلع نبودند .

    وی با بیان اینکه بازخورد این نمایشگاه و نمایشگاه نفت در این دوره جندان مطلوب نبود  افزود : با توجه به اینکه اهواز شهری تجاری است و صنایع مختلفی در آن جای دارند توقع ما برای استقبال از این نمایشگاه های تخصصی بیشتر بود که امیدواریم سالهای آینده سطح نمایشگاه های تخصصی بالاتر برود. 

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *