×
آخرین اخبار

پاتوق عکس شیراز برگزار شد
سیمای عشایر فارس محور سومین پاتوق عکس شیراز

  • کد نوشته: 89400
  • ۱۴۰۱-۰۵-۱۲
  • 435 بازدید
  • سومین نشست هفتگی "پاتوق عکس" انجمن سینمای جوان دفتر شیراز، ساعت ۱۹ سه شنبه با رعایت پروتکل های بهداشتی در تالار عکس خانه جهانگردی شیراز برگزار  شد.
    سیمای عشایر فارس محور سومین پاتوق عکس شیراز

     

    به گزارش خبرنگار خبرروز در استان فارس و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان استان فارس، دومین “پاتوق عکس شیراز” با محوریت مروری بر ویژگی‌های آثار عکاسی خانم فرحناز مقیمی سارانی عکاس اجتماعی بار رویکرد سیمای عشایر فارس، با حضور عکاسان، هنرجویان و علاقمندان به این هنر در تالار عکس خانه جهانگردی شیراز واقع در بلوار چمران شیراز و نقد و بررسی عکس های خانم مقیمی برگزار شد.

    این “پاتوق عکس” که با هدف ارتقاء سطح کیفی عکاسی برگزار ش ، هنرجویان و علاقمندان به عکاسی ضمن مرور و بررسی آثار خانم فرحناز مقیمی سارانی، با تجهیزات لازم برای عکاسی نیز آشنا شدند.

    امین ملک زاده از مدرسان عکاسی کارشناسی این جلسه را به عهده  داشت.

    شایان ذکر است آموزش های تخصصی و نحوه شرکت در جشنواره ها، بررسی مسائل و مشکلات پیرامون عکاسی در استان، دعوت از اساتید و کارشناسان عکاسی و ارائه راهکارها و پیشنهادات مناسب در راستای تقویت عکاسی در استان از جمله برنامه های پاتوق عکس شیراز می باشد.

    به گفته شیشه گر مدیر انجمن سینمای جوان استان فارس، قرار است سلسله نشست‌های “پاتوق عکس انجمن سینمای جوانان شیراز” سه شنبه ها به صورت ثابت هفتگی و با مشارکت موسسه ایرسا در تالار عکس خانه جهانگردی شیراز با هدف نقد، بررسی و مرور آثار عکاسان استان فارس برگزار می شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *