×
آخرین اخبار

سیلاب در این شهر ۴ خودرو را با خود برد

  • کد نوشته: 192450
  • ۱۴۰۳-۰۳-۲۵
  • 30 بازدید
  • مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به آب‌بُردگی ۴ خودرو در سیلاب روز گذشته در کندوان، گفت: درباره اینکه در خودرو افرادی حضور داشتند یا خیر، هنوز مورد تایید نیست ولی جست‌وجوها کماکان ادامه دارد.

    سیلاب در محدوده دربند محور کندوان موجب خسارت شد به‌طوری‌که براین اساس شدت سیل در حدی بوده که موجب آب‌بُردگی تعدادی از خودروها در حالت توقف در این مسیر شده است.

    حسین علی محمدی در همین خصوص اظهار کرد: سیلاب چهار خودرو که در محدوده دربند محور کندوان توقف داشتند، را با خود بُرد.

    وی درباره خسارت جانی این حادثه، گفت: صحت و سقم اینکه در خودرو افرادی حضور داشتند مورد تایید نیست.

    مدیرکل مدیریت بحران مازندران بیان کرد: باتوجه به سیل در محدوده دربند محور کندوان به خودروهای متوقف شده در این محدوده خسارت وارد کرده هنوز صحت و سقم اینکه در خودرو فردی بوده، مورد تایید نیست.

    محمدی با اشاره به حضور استاندار و سرپرست جدید هماهنگی امور عمرانی استاندار و تیم‌های امدادی و خدماتی در منطقه، تصریح کرد: در منطقه تیم‌های امدادی و عملیاتی درحال جست و جو برای مصدومان احتمالی و پاک‌سازی محور هستند.

    وی اضافه کرد: از همان لحظات اولیه سیل رماندار شهرستان به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان در منطقه حاضر شدند و تاکنون در حال رفع مشکلات به وجود آمده هستند.

    مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به اینکه احتمال وقوع سیلاب و همچنین طغیانی شدن رودخانه‌ها طی بعدازظهر امروز هم در محورهای کوهستانی وجود دارد، خاطرنشان کرد: فعلا تصمیمی در ارتباط با بازگشایی محور کندوان گرفته نشده است.

    روز گذشته پنج‌شنبه ۲۴ خرداد ماه براثر شدت باران در محدوده دربند محدوده بالای مرزن‌آباد محور کندوان و ازدیاد مصالح حاصل از سیل و انباشت گل و لای، رودخانه طغیان کرد و سیلاب تعدادی از خودروهایی که در محدوده رستوران پارک کرده بودند را با خود برد که همچنان عملیات جست‌وجود ادامه دارد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *