×
آخرین اخبار

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیکا از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی خبرنگاری و خبرنویسی در این شهرستان خبر داد

  • کد نوشته: 48073
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۴
  • 578 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز ، سجاد کاظمی با اعلام این خبر افزود: نخستین کارگاه یک روزه آموزش خبرنگاری و خبرنویسی در دو نوبت صبح و عصر در محل کتابخانه عمومی شهرستان اندیکا برگزار شد. وی با اشاره به هدف برگزاری این دوره ادامه داد: دلیل برگزار نشدن دوره ‏های آموزشی در شهرستان اندیکا، به ویژه […]

    سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیکا از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی خبرنگاری و خبرنویسی در این شهرستان خبر داد

    به گزارش دیدگاه نیوز ، سجاد کاظمی با اعلام این خبر افزود: نخستین کارگاه یک روزه آموزش خبرنگاری و خبرنویسی در دو نوبت صبح و عصر در محل کتابخانه عمومی شهرستان اندیکا برگزار شد.

    وی با اشاره به هدف برگزاری این دوره ادامه داد: دلیل برگزار نشدن دوره ‏های آموزشی در شهرستان اندیکا، به ویژه در حوزه خبرنگاری فقدان بستر لازم برای آموزش بوده‏ است، که برای اولین بار به همت انجمن خبرنگاران شهرستان، این کارگاه در سطح مقدماتی برگزار شده است

    کاظمی اضافه کرد: در این کارگاه یک روزه به مباحث اصول خبرنگاری و خبرنویسی، تعریف خبر، عناصر و انواع خبر و ویژگی‏ های خبرنگار پرداخته شد.

    سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیکا تصریح کرد: فرشاد جعفری شهنی مدیر مسئول پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان تدریس این کارگاه را بر عهده داشت و در پایان به شرکت کنندگان گواهی آموزشی اعطا شد.

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *