×
آخرین اخبار

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مقابل سپاهان دست و پا بسته نیستیم

  • کد نوشته: 45496
  • ۱۳۹۹-۰۹-۱۵
  • 473 بازدید
  • سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تیم سپاهان همیشه جزو مدعیان قهرمانی است و بازی سختی با این تیم پیش رو داریم اما ما هم نفت مسجدسلیمان بوده و مقابل حریف دست و پا بسته نیستیم.
    سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مقابل سپاهان دست و پا بسته نیستیم

    به گزارش دیدگاه نیوز، سیدمجتبی حسینی شامگاه شنبه در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان در مسجدسلیمان بیان کرد: پس از بازی با تیم نساجی، ریکاوری خوبی داشتیم و سعی کردیم بازیکنان را از نظر روحی و جسمانی آماده این بازی کنیم.

    وی با اشاره به اینکه چشم امید مردم مسجدسلیمان به این تیم است افزود: بازیکنانمان هم قسم شده‌اند تا با ارایه یک بازی خوب و جنگنده بتوانند موفق ظاهر شوند. ما در خانه بازی می‌کنیم و دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم.

    سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان با بیان به اینکه متاسفانه بعضی تیم‌ها می‌خواهند به هر طریقی برنده بازی شوند گفت: برخی از تیم‌های لیگ به جای اینکه به بازیکنان‌شان فوتبال یاد دهند و فوتبالی بجنگند، به دنبال راه‌های غیر فوتبالی‌ هستند تا به برتری برسند.

    وی ادامه داد: اینکه به بازیکنان بگویند در محوطه جریمه شیرجه بروند و تمارض کنند تا از داور امتیاز بگیرند، غیراخلاقی است و در کل دنیا با این مسایل برخورد می‌شود. در تمام دنیا، فوتبالیست‌ها یاد گرفته اند که دیگر به دنبال تقلب نباشند اما در کشورمان بعضی‌ها به خودشان افتخار می‌کنند که به مهاجم‌شان یاد می‌دهند چگونه شیرجه بزند. مگر فوتبال با این چیزها پیشرفت می کند؟

    حسینی ادامه داد: ما سالیانه در کشورمان هزینه هنگفتی می‌کنیم اما در طول چند سال اخیر فوتبالیست خوبی پرورش نداده‌ایم لذا اگر به اصل ماجرا بپردازیم خیلی بهتر است تا اینکه بخواهیم به هر طریقی پیروز بازی شویم.

    وی با بیان اینکه بیشتر بازیکنان تیمش جوان بوده و نخستین حضورشان در لیگ برتر را تجربه می‌کنند گفت: ترکیب تیم ما نسبت به فصل گذشته تغییر کرده و از آنجا که با یک بودجه ضعیف تیم خود را بستیم، به گونه‌ای برنامه‌ریزی کردیم که در ابتدای فصل حداقل امتیازها را جمع کنیم.

    سرمربی نفت مسجدسلیمان با اشاره به اینکه مطمئنم پس از گذشت چند هفته، خط حمله تیممان پیشرفت قابل توجهی خواهد کرد افزود: ما برنامه‌ریزی کردیم که در ابتدای فصل حداقل گل خورده را داشته باشیم و بازنده از میدان خارج نشویم که تاکنون عملکرد خوبی داشتیم.

    وی گفت: من به تیمم خیلی امید دارم و قول می‌دهم که با تمام توان کارمان را دنبال کنیم. البته نباید سطح توقع‌ از تیم ما زیاد باشد و بخواهیم تیممان را زیرفشار قرار دهیم تا امتیازات لازم را کسب کنیم.

    دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و سپاهان از ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۱۶ آذر در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *