×
آخرین اخبار

سرمربی تیم ملی هندبال: قول کسب مدال نمی‌دهم

  • کد نوشته: 126180
  • ۱۴۰۲-۰۱-۳۱
  • 66 بازدید
  • وسلین وویوویچ سرمربی تیم ملی هندبال صبح امروز در حاشیه بازدید خبرنگاران و عکاسان ورزشی از نخستین اردوی تیم ملی در سال ۱۴۰۲ از روند آماده سازی تیم برای حضور در بازیهای آسیایی هانگژو گفت.

    سرمربی تیم ملی هندبال: قول کسب مدال نمی‌دهم

    به گزارش دیدگاه نیوز، وی در خصوص برگزاری نخستین اردوی تیم ملی در سال جدید گفت: در این اردو بازیکنان جوانتری نسبت به اردوهای قبلی به اردوی تیم ملی دعوت کردیم اردو بسیار شاداب بود و واقعا بازیکنان دعوت شده با انگیزه کار کردند. نکته مهم این است اردو باید شاداب باشد تا بازیکنان این انگیزه را داشته باشند بخواهند دوباره با من کار کنند.

    وسلین در خصوص حضور همزمان در تیم ملی و باشگاه سپاهان به عنوان سرمربی نیز افزود به هر حال پشت این تصمیم دو دلیل مهم وجود داشت نخستین دلیل کمک به سپاهان برای شرکت در مسابقات جام باشگاه های آسیا بود دلیل دوم نیز این بود وقتی در دل لیگ هندبال هستم بهتر میتوانم بازیکنان را رصد کنم و بشناسم تا بتوانم در آینده با آنها کار کنم البته این دو پست تداخلی در کارهای من ندارد چون دو تیم نیست؛ یکی تیم ملی و دیگری تیم باشگاهی است همچنین کار باشگاه ها با آغاز اردوی تیم ملی متوقف میشود و البته تجربه مشابهی پیش از این داشتم
    البته آقایان مجید رحیمی زاده و مهدی قشقایی راد در باشگاه سپاهان حضور دارند و این تیم هم اکنون با احترام به سایر تیمها با اختلاف در جایگاه نخست جدول رده بندی است و من بیشتر کنار این دو مربی هستم. 

    سرمربی تیم ملی هندبال ایران در مورد سوال یکی از خبرنگاران در خصوص پیشبینی وی از سکوی بازیهای آسیایی برای ایران نیز اظهار داشت: اگر خواسته قلبیام را بخواهم بگویم قول مدال طلا میدهم اما یک مربی عاقل و حرفهای قول مدال طلا نمیدهد البته جلسه ای در کمیته ملی المپیک داشتیم و قول دادند امکانات مورد نیاز تیم را فراهم کنند. یکی از مهمترین موارد بحث برگزاری اردو و بازیهای تدارکاتی مقابل تیم های اروپایی است که نیاز یک تیم ملی است که حتما باید وجود داشته باشد. فکر میکنم اگر این شرایط وجود داشته باشد بتوانیم برای مدال بجنگیم. در حال حاضر قصد شرکت در تورنمنت مهمی در بوسنی به اسم تورنمنت قهرمانان داریم که تیمهای سطح بالایی در آن شرکت میکـ البته چیزی نهایی نشده اما امیدوارم بتوانیم در این تورنمنت شرکت کنیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *