×
آخرین اخبار

سخنی با فرماندار و شورای تامین اهواز / از امنیت روانی و آسایش شهروندان صیانت کنید

  • کد نوشته: 163073
  • ۱۴۰۲-۰۸-۰۶
  • 108 بازدید
  • در هفته های اخیر از ساعت ۱۲ شب تا حدود ۴ صبح شاهد سر و صداهای عجیب و غریب چند خودروی معدود، صداهای وحشتناک اگزوز خودرو یا دستی کشیدن و گاهی عربده کشی از درون خودرو، در محلات مختلف اهواز و بطور خاص کیانپارس هستیم که باعث وحشت ساکنان بویژه کودکان و زنان می شود و متاسفانه این وضعیت هر شب تکرار می شود.

    سخنی با فرماندار و شورای تامین اهواز / از امنیت روانی و آسایش شهروندان صیانت کنید

    این صداها بقدری مهیب و آزاردهنده است که بعید است مسئولان و متولیان امور آنرا نشنیده باشند.
    جای تعجب و حیرت بسیار است که چگونه عده ای اندک آرامش و آسایش شهروندان را سلب می کنند و کسی با آنها برخوردی نمی کند و اینگونه امنیت روانی و قانون به سخره گرفته می شود.
    مشخص نیست دلیل این آزادی عمل و عدم برخورد با این افراد اندک و عدم جمع شدن چنین مساله پیش افتاده (بلحاظ مدیریتی) ولی آزاردهنده و سلب کننده آرامش مردم چیست.
    حداقل انتظار از فرماندار، نیروی انتظامی و شورای تامین آنست که ترتیبات و تدابیر خاص و پیگیرانه ای برای جمع شدن این مردم آزاری اتخاذ کنند و متخلفان و مزاحمان را مجازات و نتایج آنرا به مردم اطلاع رسانی کنند.
    این دهن کجی به قانون و آرامش شهروندان قابل توجیه نیست و انتظار می رود تصمیماتی فوری و دنباله دار در این زمینه اتخاذ شود، قطعا این توان و ظرفیت در دستگاه اداری و مدیریتی شهر اهواز وجود دارد که چنین معضلی را رفع کند.

    همچنین انتظار از دادستانی محترم نیز وجود دارد که به عنوان مدعی العموم وارد عمل شده و با کسانی که با پایمال کردن قانون و ایجاد مزاحمت های شبانه باعث رعب و وحشت مردم بویژه کودکان می شوند برخوردی قاطع کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *