×
آخرین اخبار

ساماندهی تجهیزات،گام استوار پویایی عملیات امدادی

  • کد نوشته: 52969
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۱
  • 1053 بازدید
  • در راستای اجرای دستور آتش پاد زبردست مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز مبنی بر بستر سازی افزایش پویایی اجرای عملیات های آتش نشانی، برنامه ریزی اصولی ساماندهی تجهیزات آتش نشانی به مرحله انجام رسید.

     

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از  امور ارتباطات، سر آتش یار دشتی معاون عملیات سازمان آتش نشانی تبریز با اعلام این خبر گفت؛
    استقرار هر عنصر شهری درموقعیت فضایی- کالبدی خاصی از سطح شهر، تابع اصول و قواعد و سازوکار (مکانیسم های)خاصی است که در صورت رعایت شدن به موفقیت و کارایی عملکردی آن عنصر در همان مکان مشخص خواهد انجامید و غیر این صورت چه بسا مشکلاتی بروز کند.
    بدیهی است خدمات رسانی به موقع  و مطمئن توسط ایستگاه های آتش نشانی بیش از هر چیز مستلزم حضور سریع، ایمن در محل حادثه  و از همه مهمتر بهره مندی از تجهیزات عملیاتی است.
    وی افزود: ساختار و کالبد شهری با گذشت زمان روند دیگری برخود گرفته  و از کم خطر به سمت پر خطر حرکت می کند. ممکن زمین بایر به کارخانه صنعتی تغییر کاربری داده یا به کاربری های دیگری مانند بزرگراه یا اتوبان مبدل شود. قطعا این تغییر کاربری آبستن حوادث مرتبط دیگری است که بایستی به نسبت وقوع حوادث، تجهیزات امدادی مرتبط نیز مهیاو مستقر در ایستگاه های عملیاتی باشد.
    معاون عملیات سازمان آتش نشانی تبریز افزود: در راستای اجرای این دستور، ساماندهی تجهیزات امدادی و عملیاتی ایستگاه های عملیاتی سازمان آتش نشانی پس از بررسی های لازم در راس امور قرار گرفته و تجهیزات بر اساس نیاز و طبقه بندی عملیاتی منطقه ای در ایستگاه های سازمان تقسیم بندی شد.
    سر آتش یار دشتی یاد آور شد؛ این اقدام گذشته از اینکه موجب تسریع در اجرای روند عملیات امدادی می شود، بستر ساز صرفه جویی در هزینه، نگهداری ، بهره وری بیشتر برای ارایه خدمات ایمنی به شهروندان گرفتار و خسارت دیده می شود.
    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل