×
آخرین اخبار

سارق حرفه ای سیم و کابل برق با ۱۷ فقره سرقت در ” میانه ” دستگیر شد

  • کد نوشته: 154611
  • ۱۴۰۲-۰۶-۱۹
  • 172 بازدید
  • فرمانده انتظامی شهرستان “میانه” از دستگیری سارق حرفه ای سیم و کابل برق در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد و گفت: این سارق حرفه ای به ۱۷ فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان اعتراف کرد.

    سارق حرفه ای سیم و کابل برق با ۱۷ فقره سرقت در ” میانه ” دستگیر شد

    به گزارش دیدگاه نیوز ،فرمانده انتظامی شهرستان میانه  در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محور و مقابله قاطع با سارقان و درپی وقوع چند فقره سرقت کابل برق و مخابرات در سطح  شهرستان، پیگیری موضوع به منظور شناسایی سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار، کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

    وی افزود: کارآگاهان پلیس با فعال کردن گشت های ویژه، پس از تکمیل تحقیقات پلیسی و هماهنگی با مقام قضائی، سرانجام موفق به شناسایی مخفیگاه یک سارق حرفه ای و دستگیری وی در یک عملیات ضربتی شدند.

    سرهنگ ” حسن رفیعی” خاطرنشان کرد: متهم با مشاهده مدارک پلیس در بازجویی‌های انجام شده ، در نهایت به ۱۷ فقره سرقت سیم و کابل برق در نقاط مختلف شهرستان اعتراف کرد و پرونده نیز پس از تکمیل برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

    فرمانده انتظامی شهرستان میانه در خاتمه بیان داشت: تلاش شبانه روزی پلیس در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی مردم و مبارزه جدی با مخلان امنیت است، لذا شهروندان عزیز می توانند با انتقال اخبار و اطلاعات خود به پلبیس از طریق شماره تلفن ۱۱۰، سهم خود در ایجاد امنیت را ایفا کنند/انتهای پیام.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *