×
آخرین اخبار

رونمایی از تندیس شهید رئیسی در اهواز

  • کد نوشته: 202071
  • ۱۴۰۳-۰۷-۰۳
  • 3 بازدید
  • شهردار منطقه ۲ اهواز از رونمایی تندیس شهید رئیسی در این شهر با هزینه بالغ بر ۹۵۰ میلیون تومان در ایام هفته دفاع مقدس خبر داد.

    رسول جامعی با بیان این‌که این تندیس برای نخستین بار در کشور در شهر اهواز رونمایی خواهد شد، گفت: این کار در ارتفاع ۶ متر ساخته‌شده که با پایه‌ای ۲ متری در پایان با ارتفاع ۸ متر در یکی از میدان های اصلی شهر قرار خواهد گرفت.

    وی هزینه ساخت این تندیس را ۹۵۰ میلیون تومان عنوان و تصریح کرد: شهرداری اهواز، در راستای تکریم مقام و منزلت شهید خدمت و گرامیداشت تلاش‌های خالصانه و بی‌مانند او برای خدمت به کشور به ویژه مردم نجیب خوزستان، فراخوان ملی ساخت تندیس ایشان را منتشر کرد تا با بهره‌مندی از هنر هنرمندان مجسمه‌ساز تندیسی فاخر از این شهید معزّز را در فضای شهری نصب کند.

    شهردار منطقه ۲ اهواز گفت: شهید رئیسی شخصیت انقلابی و حاضر در همه صحنه‌های نظام اسلامی شبانه روز تلاش کرد و تمام وقت خود را مصروف خدمت صادقانه به مردم کرد و بی شک کسی که به خدا دل سپارد و در مسیر بندگی او قرار بگیرد خداوند خریدارش می‌شود و به او عزت می بخشد. مداومت‌ و استقامت شهید رئیسی در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *