×
آخرین اخبار

روز نکوداشت خرم‌آباد برگزار شد + فیلم

  • کد نوشته: 85018
  • ۱۴۰۱-۰۲-۲۱
  • 706 بازدید
  • ۲۰ اردیبهشت ماه روز نکوداشت شهر خرم‌آباد، با حضور پرشور مردم در محوطه باغ گلستان قلعه فلک الافلاک برگزار و از چهره‌های برجسته این شهر تجلیل شد.

    روز نکوداشت خرم‌آباد برگزار شد + فیلم

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از لرستان، ۲۰ اردیبهشت‌ماه که به نام روز “خرم‌آباد” نامگذاری شده است، با حضور معاون عمرانی استاندار لرستان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، شهردار و اعضای شورای شهر خرم‌آباد و مردم با فرهنگ و متمدن لرستان در محوطه باغ گلستان قلعه فلک الافلاک برگزار شد.

    این مراسم با حضور پرشور مردم پس از وقفه دو ساله به دلیل بیماری کرونا برگزار شد و در آن گروه‌های هنری محلی و خوانندگان به نام لرستان ازجمله «سیف الدین آشتیانی» و «فیروز رضایی» در این مراسم به اجرای برنامه پرداختند.

    همچنین از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم آباد در مراسم جشن نکوداشت روز خرم‌آباد از محمدحسین حجاریان نخستین وکیل دادگستری در لرستان و بنیانگذار دانشکده حقوق در استان ، مادر شهیدان غلامرضا و علیرضا حیدریان ، مظفر افشار فعال محیط زیست و پدر بلوط ، عزت الله چنگایی پیشکسوت حوزه رسانه و مدیرمسئول هفته نامه بامداد لرستان و دکتر اکبر فرید نماینده خرم آباد در مجلس چهارم و خادم مردم در حوزه درمان به عنوان چهره های ماندگار و شاخص از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم آباد با هدای تندیس و لوح سپاس تجلیل شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *