×
آخرین اخبار

روز مرگ در جاده های بستان آباد / دوفوتی دیگر در سانحه رانندگی در محور بستان آباد – تیکمه داش

  • کد نوشته: 49456
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۳
  • 2664 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز ، سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: برخورد چهار خودرو سواری و ‌بدنبال آن آتش سوزی سواری پژو دو فوتی برجای گذاشت. وحید شادی نیا در تشریح این حادثه گفت؛ ظهر امروز بدنبال تماس مردمی با مرکز اورژانس آذربایجان شرقی مبنی بر تصادف چهار خودرو سواری، سریعا عوامل امدادی عازم محل […]

    روز مرگ در جاده های بستان آباد / دوفوتی دیگر در سانحه رانندگی در محور بستان آباد – تیکمه داش

    به گزارش دیدگاه نیوز ، سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: برخورد چهار خودرو سواری و ‌بدنبال آن آتش سوزی سواری پژو دو فوتی برجای گذاشت.

    وحید شادی نیا در تشریح این حادثه گفت؛ ظهر امروز بدنبال تماس مردمی با مرکز اورژانس آذربایجان شرقی مبنی بر تصادف چهار خودرو سواری، سریعا عوامل امدادی عازم محل شدند.

    شادی نیا افزود؛ متاسفانه در این حادثه که منجربه آتش سوزی پژو شد، دو سرنشین آن که حدودا ۴۰ ساله بودند، فوت کردند.

    این گزارش حاکی است، صبح امروز نیز در یک سانحه مرگبار جاده ای که تصادف سواری روآ و کامیون بنز را درپی داشت، یک نفر فوت و ۵ نفر مصدوم شدند.

    در این حادثه، که در جاده قدیم بستان آباد_تبریز حوالی تالاب بین المللی قوریگل رخ داد، کامیون بنز از روی پل به داخل کانال تالاب سقوط کرد و راننده آن در دم جان باخت.

    براین اساس، طی امروز سوانح رانندگی در جاده قدیم بستان آباد_تبریز دو فوتی و ۵ مصدوم داشته است، که این مسئله ورود متولیان امر و همچنین کارشناسان جهت اتخاذ تدابیر لازم برای کاهش سوانح در این جاده را می طلبد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *