×
آخرین اخبار

روزانه ۱۱۰۰ تماس با مرکز ۱۲۲ استان آذربایجان شرقی برقرار می‌شود

  • کد نوشته: 119607
  • ۱۴۰۱-۱۲-۱۳
  • 192 بازدید
  • در حاشیه همایش مدیران دفاتر CRM که با حضور معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفای کشور در مشهد برگزار شد، رامین بنائی، مدیر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی گفت: به طور متوسط ۱۱۰۰ تماس روزانه با مرکز ۱۲۲ برقرار می شود.

    روزانه ۱۱۰۰ تماس با مرکز ۱۲۲ استان آذربایجان شرقی برقرار می‌شود

    به گزارش دیدگاه نیوز،، این همایش با حضور معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به صورت ویدئوکنفرانس و مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت مهندسی آبفا کشور به مدت ۳ روز در شهر مشهد برگزار شد.

    در حاشیه این همایش رامین بنائی، مدیر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی، تعداد شهرهای تحت پوشش را ۷۰ شهر با ۴ میلیون مشترک عنوان کرد و افزود: ۱۵۵۰ روستا تحت پوشش این شرکت هستند.
    بنائی گفت: به طور متوسط ۱۱۰۰ تماس روزانه با مرکز ۱۲۲ برقرار می شود. وی ادامه داد: عمده خدمات این دفتر فوریت محور می باشند اما در رابطه با قبض آب و خرید انشعاب نیز راهنمایی تلفنی صورت می پذیرد و از برخی خدمات نیز بعد از حذف سامانه ۱۵۲۲ بصورت تلفن گویا در قالب خط تلفن ۱۲۲ به مردم ارائه می گردد.
    وی خاطرنشان کرد: خدمات ارائه شده در حال حاضر در ۸ شهرستان بصورت سیستمی انجام می شود که حدود ۶۰درصد مشترکین استان را شامل می شود و مابقی بصورت تلفنی تحت پوشش مرکز می باشد.
    بنائی، تعریف و تثبیت جایگاه مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان در سطح شرکت، اختصاص بودجه و اعتبار لازم جهت بستر سازی های نرم افزاری و سخت افزاری و نیروی انسانی مرکز در جهت ارائه هرچه بهتر خدمات ۲۴ گاز شرکت به مشترکین و نیز به کارگیری نیروهایی که به لحاظ روانشناسی قادر به انجام کار و فعالیت در این حوزه می باشند را جزو مطالبات و درخواست های این دفتر بیان کرد.

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *