×
آخرین اخبار

روایتی از تلاش های ملی پوش راگبی/ ذاکری: نبود درآمد، مهم ترین دلیل بی انگیزگی بازیکنان است.

  • کد نوشته: 170851
  • ۱۴۰۲-۰۹-۱۶
  • 264 بازدید
  •     به گزارش دیدگاه نیوز ؛ نگین ذاکری، بازیکن راگبی اهل تهران است که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد. نگین ذاکری بازیکن جوان راگبی، در رابطه با شروع ورزش خود عنوان کرد: در مدرسه استعدادیابی صورت گرفت و این برای من شروع ورزش راگبی بود. از آنجایی که به رقابت و سختکوشی […]

    روایتی از تلاش های ملی پوش راگبی/ ذاکری: نبود درآمد، مهم ترین دلیل بی انگیزگی بازیکنان است.

     

     

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛ نگین ذاکری، بازیکن راگبی اهل تهران است که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد.

    نگین ذاکری بازیکن جوان راگبی، در رابطه با شروع ورزش خود عنوان کرد: در مدرسه استعدادیابی صورت گرفت و این برای من شروع ورزش راگبی بود. از آنجایی که به رقابت و سختکوشی علاقه داشتم و آرزوی پوشیدن پیران تیم ملی را داشتم، در راگبی ماندگار شدم.

    او ادامه داد: با تیم آرتا رشته راگبی را شروع کردم و بعد از یک سال به تیم داتیس رفتم و به مدت ۵ سال در تیم داتیس و گوزن زرد بازی کردم، در حال حاضر نیز بازیکن تیم گلکسی هستم.

    ذاکری بازیکن تخصصی پست fly-half هست.

    نگین ذاکری در خصوص افتخاراتش ، گفت: سال ۹۶ برترین بازیکن زیر ۱۸ سال شدم و این موضوع باعث شد تا به تیم ملی زیر ۱۸ دعوت شوم و تا امروز در تیم ملی بازی می کنم.

    بازیکن راگبی با اشاره به اینکه با تیم ملی در مسابقات آسیایی مقام سوم را کسب کرده است،اظهار داشت: سه اردو برای اعزام به مسابقات آسیایی برگزار شد که شرایط آن نسبت به سال گذشته بهتر بود، اما به نظر می رسد می توان امکانات بیشتری برای اردو های ملی فراهم کرد.

    ذاکری در ادامه گفت: مسابقات سطح خوبی داشت، ۸ تیم در سطح B آسیا حضور داشتند که ایران مقام سوم را کسب کرد.

    او که نبود درآمد در رشته راگبی را از مهم ترین دلایل بی انگیزگی بازیکنان می داند، عنوان کرد: علاقه دلیل اصلی بازی در ورزش راگبی است و بعضی از بازیکنان به دلیل اینکه باید روزهای زیادی در اردو باشند و قادر به فعالیت در شغل خود نیستند، اردو های تمرینی را ترک می کنند.

    نگین ذاکری ادامه داد: نبود پخش زنده تلویزیون از دیگر مشکلات موجود در رشته راگبی است.

    او در خصوص اهداف خود، اظهار داشت: در حال حاضر مربی بدنسازی و کراسفیت هستم و مهم ترین هدفم بهبود نقاط ضعف بازی خود است. همچنین مهم ترین هدفم که ملی پوش شدن بود را به دست آوردم.

    ذاکری در پایان گفت: بازیکن راگبی باید پرتلاش باشد و کم نیاورد. اگر استعداد یابی در این رشته صورت بگیرد بازیکنان خوبی پرورش خواهند یافت، زیرا اکثر افراد بعد از آشنایی با این رشته به آن علاقه مند می شوند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *