×

روابط عمومی گروه صنعتی آذین‌خودرو، برگزیده دومین جشنواره ارتباط‌آفرینان ایران شد

  • کد نوشته: 224255
  • ۱۴۰۴-۰۲-۲۹
  • 50 بازدید
  • روابط عمومی گروه صنعتی آذین‌خودرو، با هدایت شهرام کسایی، در دومین دوره جشنواره ملی «ارتباط‌آفرینان» موفق شد عنوان روابط عمومی برتر را کسب کرده و نشان پاسداشت نام‌آوری را از آن خود کند
    روابط عمومی گروه صنعتی آذین‌خودرو، برگزیده دومین جشنواره ارتباط‌آفرینان ایران شد

    به گزارش دیدگاه نیوز ،این رویداد ملی به همت مجمع کارآفرینان ایران و با هدف معرفی و تقدیر از آثار برتر روابط‌عمومی‌های فعال در پیشران‌های اقتصاد مولد بخش خصوصی برگزار شد. در این جشنواره، عملکرد حرفه‌ای و اثربخش روابط عمومی گروه صنعتی آذین‌خودرو در حوزه‌های برندینگ، ارتباطات راهبردی و حمایت از تولید ملی مورد تقدیر قرار گرفت.

    این موفقیت، نشان‌دهنده نقش کلیدی روابط عمومی آذین‌خودرو در توسعه نظام ارتباطی هوشمند، ارتقای جایگاه برند و تعامل مؤثر با ذی‌نفعان صنعت قطعه‌سازی کشور است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    مطالب مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *