×
آخرین اخبار

رحیمی زاده تیم قهرمان فصل پیش و مدعی اصلی قهرمانی این فصل را در رده اول جدول امتیازات تحویل وسلین ویوویچ سرمربی مونته نگرویی داد

  • کد نوشته: 127626
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۷
  • 109 بازدید
  • مجید رحیمی زاده سرمربی جوان اما باتجربه و پر افتخار در هندبال ایران است که تمامی افتخاراتش در باشگاه سپاهان در سمت بازیکن ؛مربی و سرمربی بوده است به شمار می‌رود.

    رحیمی زاده تیم قهرمان فصل پیش و مدعی اصلی قهرمانی این فصل را در رده اول جدول امتیازات تحویل وسلین ویوویچ سرمربی مونته نگرویی داد

    به گزارش دیدگاه نیوز،

    رحیمی زاده؛ تیم قهرمان فصل پیش  و مدعی اصلی قهرمانی این فصل را در رده اول جدول امتیازات تحویل وسلین ویوویچ سرمربی مونته نگرویی داد.

    مجید رحیمی زاده سرمربی جوان اما باتجربه و پر افتخار در هندبال سپاهان به شمار می‌رود که در اولین تجربه خود در سِمَت سرمربیگری توانست در فصل پیش قهرمانی را در تیم سپاهان کسب کند و جواز حضور در لیگ برتر قهرمانان آسیا را کسب نماید و تا هفته هفدهم نیز سپاهان را بدون باخت در صدر جدول امتیازات لیگ برتر هندبال نگه دارد با تصمیم مسئولین باشگاه وسلین ویوویچ سرمربی تیم ملی برای مسابقات باشگاه های آسیایی به کادر فنی سپاهان اضافه شد
    در کادر فنی و در هفته هفدهم لیگ برترهندبال با نتیجه ۲۷&۳۱ بازی را به نیروی زمینی شهید شاملی کازرون واگذار کند تا اولین باخت خود را در پی داشته باشد.
    که همین امر باعث شد تا رحیمی زاده از سمت خود در سمت سرمربیگری این تیم تصمیم به کنار گیری کند در بازیهای لیگ برتر تا هرگونه مسئولیت نتیجه گیری در چند بازی آخر به گردن وی نباشد.
    حال سوال از مسئولین باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در این تصمیم گیری یک بوم و دو هوا کادر فنی این است که چگونه به سرمربی پرافتخار و بومی خود که در فصل پیش که به جز در رشته هندبال در رده بزرگسالان هیچگونه کسب عناوینی کسب نکرد و در فصل جاری نیز هندبال سپاهان با رهبری رحیمی زاده در کادر فنی صدر جدول را بدون باخت داشته باشد اعتماد خود را به سرمربی خود حداقل در بازیهای لیگ برتر همچنان حفظ کند تا پایان فصل !؟
    دیگر از یک سرمربی خارجی و یا ایرانی جز قهرمانی انتظار دیگری میتوان داشت که رحیمی زاده تا کنون کسب نکرده !؟
    حال سوال از مسئولین باشگاه سپاهان در تصمیم گیری در تغییر کادر فنی موفق دو سال اخیر هندبال سپاهان و کشور این است که چگونه سرمربی بومی و اسطوره پرافتخار هندبال باشگاه سپاهان که هم در کشور و هم در عرصه ملی افتخار آفرین بوده، یک شبه به بهانه ارتقاء هندبال تغییر داده و تیم را در چند هفته به اتمام مسابقات لیگ به حاشیه می‌برند!؟

    سوال دوم اینکه پی آمد حضور این مربیان خارجی در تیم های سپاهان چیست؟
    این تصمیمات و اشتباهات استراتژی از چه سَمت و یا جریانی به باشگاه دیکته شده؟
    خاطر نشان می‌کنم تیم هندبال بانوان سپاهان نیز امسال با به خدمت گرفتن یک مربی خارجی هم اکنون در رده سوم جدول است و جالب اینکه سال گذشته با مربی بومی قهرمان ایران شده!
    همچنین تیم والیبال سپاهان که فصل گذشته در دسته اول لیگ حضور داشت با مربی خارجی به مقام پنجم رسید!

    آیا استفاده از مربی با دانش و جوان داخلی که خود را هم در عرصه داخلی و هم در عرصه ملی ثابت کرده است باید تحت تاثیر تصمیمات غلط عده ای غیر ورزشی قرا بگیرد؟!

    فراموش نکنیم که رهبر معظم انقلاب اسلامی در صحبت های خود بارها متذکر شده اند :
    کسب موفقیت های بزرگ با سرمربی ایرانی بسیار خرسندکننده و مهم هستند و تأکید من همواره این است که، مجموعه‌های ورزشی کشور شایسته است، سرمربی ایرانی داشته باشند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *