×
آخرین اخبار

راهکارهای افزایش تعامل مرکز خدمات و تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی بررسی شد کد: ۲۶۱۳۷

  • کد نوشته: 71420
  • ۱۴۰۰-۰۶-۱۴
  • 406 بازدید
  • جلسه بررسی راهکارهای افزایش تعامل سازمان تامین اجتماعی و مرکز خدمات استان آذربایجان شرقی با محوریت ارائه خدمات هوشمند به جامعه هدف برگزار شد
    راهکارهای افزایش تعامل مرکز خدمات و تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی بررسی شد کد: ۲۶۱۳۷

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین موسوی مدیرکل این مرکز در جریان بازدید از شعبه شماره دو سازمان تأمین اجتماعی تبریز ضمن دیداری با دکتر نادری رئیس این شعبه، راهکارهای افزایش تعامل بیشتر در خدمت‌رسانی به جامعه هدف را بررسی کرد.
    در این نشست، مدیرکل مرکز خدمات استان، اطلاع‌رسانی سازمان تأمین اجتماعی در خصوص خدمات الکترونیکی به جامعه هدف را برای کاهش مراجعات حضوری افراد تحت پوشش در هر دو نهاد در شرایط فعلی شیوع بیماری کرونا ضروری دانست.
    وی تشکیل جلسات کارشناسی و بررسی راهکارهای گسترش و آسان‌سازی خدمات و اطلاع‌رسانی بهتر به جامعه‌ی هدف را گامی مؤثر در ارتقا خدمت‌رسانی توصیف کرد.
    نادری نیز با بیان این مطلب که ایجاد بستر خدمات غیرحضوری از برنامه‌های مهم این سازمان است، گفت: افزایش خدمات الکترونیکی رابطه مستقیمی با کاهش مراجعات و همچنین بهینه شدن خدمات دارد.
    حجت الاسلام خواجه معاون سلامت و امور بیمه‌ها نیز در این نشست از فرآیند تجمیع سوابق بیمه‌ای تأمین اجتماعی با سایر صندوق‌های بازنشستگی کشور همچون نیروهای مسلح و … خبر داد و افزود: در صورت تعریف روشن و هماهنگی بیشتر این صندوق‌ها، مشکل عده‌ای از خدمت بگیران این سازمان حل خواهد شد.
    گفتنی است در پایان این نشست مدیرکل مرکز خدمات استان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف سازمان تأمین اجتماعی در جریان فرآیند کاری این سازمان قرار گرفت و نیز برای تسهیل امور، پیشنهادهایی را مطرح کرد

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *