×
آخرین اخبار

رئیس حوزه قضایی جازموریان معارفه شد

  • کد نوشته: 61973
  • ۱۴۰۰-۰۳-۱۱
  • 788 بازدید
  • معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان گفت: همه ما باید به عنوان یک وظیفه شرعی، قانونی، عقلی و دینی و به منظور استفاده از حق مسلم خود باید در انتخابات شرکت کرده و دیگران را نیز برای مشارکت در انتخابات دعوت کنیم.
    رئیس حوزه قضایی جازموریان معارفه شد

    به گزارش دیدگاه نیوز ، محمدباقر اسلامی، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان در آیین تکریم سرپرست سابق حوزه قضایی جازموریان و معارفه رئیس این حوزه قضایی اظهار داشت: با توجه به حساسیت‌های موجود و ویژگی‌ها و موقعیت زمانی کنونی که مشکلات عدیده‌ای از سوی دشمنان این نظام در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی برای کشور ایجاد شده، حضور در انتخابات اصل بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

    وی تاکید کرد: باید به عنوان یک وظیفه شرعی، قانونی، عقلی و دینی در دو موقعیت بسیار مهم انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا حضوری چشمگیر و گسترده داشته باشیم.
    معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری برای حضور گسترده در انتخابات، تاکید کرد: بر مبنای فرمایشات معظم له اطمینان داریم که این انتخابات از بهترین انتخابات‌ها خواهد بود و بهترین مشارکت‌ها صورت خواهد گرفت.
    اسلامی عنوان کرد: ما در دستگاه قضایی وظیفه داریم که در حوزه نظارتی و نیز دعوت مردم به حضور چشمگیر در انتخابات حضور داشته باشیم و موقعیتی را فراهم کنیم که همه مردم بتوانند با شرکت در انتخابات و با استفاده از حق قانونی خود بهترین انتخاب را برای ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا داشته باشند.
    وی با اشاره به اینکه باید با حضور گسترده خود برگ زرین دیگری بر منشور پرافتخار نظام بیافزائیم، ادامه داد: یکی از نهاد‌های مهم در هر کشور نهاد ریاست جمهوری است و اگر مردم با بصیرت و دقت به این امر بپردازند و انتخاب صحیحی داشته باشند راه پیشرفت و توسعه جامعه را فراهم خواهند آورد.
    وی تاکید کرد: لازم است که بر مبنای همگرایی، هم افزایی و تعامل با سایر مسئولان از توان نیرو‌های بومی، سران طوایف، معتمدین، روحانیت و ائمه جمعه، فرمانداران و بخشداران با حفظ استقلال دستگاه قضایی استفاده دو چندان کرد و مشکلات مردم را حل نمود.
    اسلامی ضمن تقدیر از خدمات امید سرحدی نژاد، سرپرست سابق حوزه قضایی جازموریان، گفت: رئیس جدید این حوزه قضایی نیز با سواد، متدین، خوشنام، با تجربه و آشنا به جغرافیای جازموریان و ظرفیت‌ها و چالش‌های این حوزه قضایی است.
    در این آیین از تلاش‌های امید سرحدی نژاد، سرپرست سابق حوزه قضایی جازموریان تقدیر و علیرضا محمدی به عنوان رئیس این حوزه قضایی معرفی شد

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *