×
آخرین اخبار

نمایشگاه آثار بهگام نمازیان
دگردیسی در موسسه میم

  • کد نوشته: 189407
  • ۱۴۰۳-۰۲-۲۹
  • 110 بازدید
  • نمازيان خود در باره اين آثار می گويد: آيا هراس و تنهایی و عشقی که از بشر رمیده، تفسیر پذیر است؟ شاید تنها هنر بتواند تلنگری بر عقل رو به زوال جهانی باشد که بر نابودی خویش سماجت دارد و به ما ياد آوری می کند که هنوز روزنه ای به نور و اميد، در جهان هست و يا لااقل جايی بايد باشد.
    دگردیسی در موسسه میم

    به گزارش دیدگاه نیوز، پنجشنبه بیست و هفتم بهمن ماه ۱۴۰۳ آثار نقاشی هنرمند شیرازی، بهگام نمازیان، با عنوان “دگردیسی” در موسسه فرهنگی هنری میم گشایش یافت. نمازیان، متولد ۱۳۴۲ هنرمندی خود آموخته و تجربه گراست که در این مسیر به پختگی در بیان مضامین شخصی رسیده است. پس از اجرای هفت نمایشگاه در سال های گذشته، در داخل و خارج از ایران، این بار آخرین آثار این هنرمند که همگی برآمده از تجربیات زیسته‌یِ او می باشند، در معرض دید علاقه مندان به هنر قرار گرفته است.
    نمازیان خود در باره این آثار می گوید: آیا هراس و تنهایی و عشقی که از بشر رمیده، تفسیر پذیر است؟ شاید تنها هنر بتواند تلنگری بر عقل رو به زوال جهانی باشد که بر نابودی خویش سماجت دارد و به ما یاد آوری می کند که هنوز روزنه ای به نور و امید، در جهان هست و یا لااقل جایی باید باشد.
    این نمایشگاه تا تاریخ ۲ خرداد ماه در موسسه فرهنگی هنر میم واقع در خیابان قصر دشت، روبروی عفیف آباد، ساختمان بانک کشاورزی(نان تکتا)، طبقه چهار، واحد هفت دایر است. ساعات بازدید از نمایشگاه از چهارونیم تا هشت و نیم بعد از ظهر می باشد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نویسنده: محمد ناصریراد
    منبع: دیدگاه نیوز

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *