×
آخرین اخبار

دعوت اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه آذربایجان‌شرقی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

  • کد نوشته: 84496
  • ۱۴۰۱-۰۲-۰۸
  • 489 بازدید
  • اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه آذربایجان‌شرقی از مردم شریف استان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، دعوت بعمل آوردند.
    دعوت اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه آذربایجان‌شرقی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

    به گزارش دیدگاه نیوز،  سالهاست که آسمان قدس شریف اختران تپیده در خون را در انتظار فجر رهایی بر دوش می‌کشد؛ کودکانی که با جنگ زاده شده و قد کشیده‌ و به پیری رسیده‌اند و جوانان فلسطینی که هر روز در صف شهادت زندگی می‌کنند.

    روز قدس که به تدبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران نامگذاری شده به تعبیر این بزرگمرد نیز با همراهی و همدلی مسلمانان جهان عنقریب آزاد خواهد شد و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مظان طلب و اجابت این دعای عظیم آزادی خواهان جهان است.
    اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، با امید رهایی قبله نخست مسلمانان جهان، همراه و همدل با ملت بزرگ و متعهد به آرمان انقلاب اسلامی ایران ،منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را نصب العین نموده و در آخرین جمعه ماه رمضان همبستگی خود را با ملت مظلوم و خلیده از سالها جنگ و ظلم فلسطین اعلام می‌کند. و از تمامی خداپرستان و آزادی خواهان دعوت می کند با قلم، قدم و فریاد خویش گام در راه اعتلای اسلام ناب‌محمدی(ص) بردارند و در راهپیمایی باشکوه روز قدس حضور یابند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *