×
آخرین اخبار

دستگیری ۱۲ نفر اراذل و اوباش در تبریز

  • کد نوشته: 70391
  • ۱۴۰۰-۰۶-۰۳
  • 678 بازدید
  • سردار علی محمدی از دستگيري 12 نفر اراذل و اوباش در تبریز خبر داد.
    دستگیری ۱۲ نفر اراذل و اوباش در تبریز

    به گزارش دیدگاه نیوز ، سردار” علی محمدی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب اخباری مبنی بر اینکه تعدادی از افراد شرور و اوباس در سطح استان و بویژه شهرستان تبریز با استفاده از سلاح گرم و سرد موجب رعب و وحشت شهروندان شده اند،موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

    وی  در ادامه افزود :با اشرافیت اطلاعاتی و شیوه های پلیسی ۱۲ نفر از اراذل و اوباش شناسایی و دریک عملیات ضربتی پلیس دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۴ قبضه سلاح گرم و تعدادی سلاح سرد،مقادیری مواد مخدر،مشروبات الکلی و اقلام ممنوعه کشف شد.
    جانشین فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: پلیس همواره به صورت شبانه روزی در راستای تامین امنیت مردم عزیز استان با هرگونه هنجار شکنی های اجتماعی توسط اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت عمومی با جدیت برخورد می کند تا امنیت قابل قبولی در سطح استان برقرار شود.
    سردار “محمدی” به افراد هنجارشکن و اوباشی که بخواهند با حرکات نامتعارف امنیت و ارامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند هشدار داد و گفت:امنیت جامعه و شهروندان خط قرمز پلیس بوده و اجازه نخواهیم داد به امنیت و آرامش جامعه خدشه ای وارد شده و با مخلان امنیت و اراذل و اوباش سخت و قانونی برخورد خواهیم کرد.
    جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان ضمن تقدیر از همکاری مردم و آحاد جامعه با پلیس، از شهروندان درخواست کرد:در صورت اطلاع از هرگونه هنجار شکنی توسط مخلان نظم و امنیت مراتب را در اسرع وقت با شماره تلفن های ۱۱۰ و ۱۹۷ به پلیس گزارش کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “دستگیری ۱۲ نفر اراذل و اوباش در تبریز”

    1. khosro ashkarian گفت:

      این خلافکارها را بفرستیت ،جبعه سوریه !خط اول. حداقل اگر هلاک هم شدند،باز در رابطه با کار خیر بوده?

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *