×
آخرین اخبار

دستگیری سارق منزل و کشف طلاجات سرقتی در میانه

  • کد نوشته: 72331
  • ۱۴۰۰-۰۶-۲۲
  • 439 بازدید
  • فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری سارق حرفه ای و اعتراف وی به ۲ فقره سرقت منزل خبر داد.
    دستگیری سارق منزل و کشف طلاجات سرقتی در میانه

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از  خبرنگار پایگاه خبری پلیس، “سرهنگ محمدتقی سلطانی” فرمانده انتظامی شهرستان میانه در تشریح این خبر افزود: در پی وقوع ۲ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار مامورین این فرماندهی قرار گرفت.

    سرهنگ سلطانی با بیان این مساله که ماموران پلیس آگاهی پس از انجام اقدامات تخصصی و فنی موفق به شناسایی و دستگیری یک سارق حرفه ای شدند؛ افزود؛ نامبرده در بازجویی های انجام شده به ۲ فقره سرقت منزل اعتراف نمود.

    سرهنگ سلطانی در ادامه اعلام کرد که از متهم مقداری طلاجات سرقتی کشف و ضبط شد و همچنین شخصی که طلاجات سرقتی را از متهم خریداری می کرد نیز شناسایی و دستگیر شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “دستگیری سارق منزل و کشف طلاجات سرقتی در میانه”

    1. دانایی رمز امنیت گفت:

      برای اینکه دزد هیچچچ جوری نتونه وارد بشه، قفل ضد دیلم روی درب نصب کنید که ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت از طرف یک فروشنده معتبر داشته باشه که امروز الکی ضمانت نده فردا ازش اثری نباشه که اگر ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت نداشته باشه هر کلاهبرداری یک واژه ضد دیلم به آخر قفل، درب و حفاظ میچسبونه و مردم ساده اندیش را گیر سارقین خشن میندازه و بعد هم دیگه اثری از آثارش پیدا نمیشه و برای بالکن و پنجره ها و کانال کولر هم حتما حفاظ ضد دیلم نصب کنند در آرامش زندگی کنند

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *