×
آخرین اخبار

دستگیری سارق حرفه ای و کشف ۳۴ فقره سرقت در خرم آباد

  • کد نوشته: 23901
  • ۱۳۹۹-۰۲-۰۸
  • 1075 بازدید
  • جانشین انتظامی شهرستان خرم آباد از دستگیری سارق حرفه ای و کشف 34 فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو خبر داد.
    دستگیری سارق حرفه ای و کشف ۳۴ فقره سرقت در خرم آباد

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ سرهنگ “عسگر عیسایی” در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد قطعات و محتویات خودرو در سطح شهر خرم آباد ، پس از تشکیل یک تیم تخصصی به منظور رصد دقیق و شناسایی سارق و یا سارقان احتمالی مراتب بصورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

    وی اظهار داشت : پس از چند شبانه روز کار اطلاعاتی ، ماموران کلانتری ۱۵ ولیعصر (عج) موفق به شناسایی سارق و محل اختفاء وی شدند که پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را در محل اختفاء خود به همراه تعدادی وسایل مسروقه و یک قبضه سلاح کمری دستگیرکردند.

    سرهنگ عیسایی در ادامه افزود: طی استعلام بعمل آمده فرد سارق دارای سوابق متعدد کیفری و تحت تعقیب مراجع قضایی و همچنین دارای اعتیاد به مواد مخدر صنعتی بوده که در بازجویی های فنی سارق به ۳۴ فقره انواع سرقت قطعات و محتویات خودرو اعتراف ، کلیه مالباختگان شناسایی و جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

    جانشین انتظامی شهرستان خرم آباد در ادامه ضمن هشدار به کلیه افراد خاطی و مجرم با تعاملات خوبی که بین پلیس و دستگاه قضایی وجود دارد برخوردی قاطع و سخت با مجرمان خواهیم داشت.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *