×
آخرین اخبار

دستگیری سارقان مسلح کمتر از یک ساعت در مسجدسلیمان

  • کد نوشته: 52960
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۱
  • 861 بازدید
  • فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری ۲ سارق مسلح مغازه در عملیات غافلگیرانه توسط پلیس کمتر از یک ساعت خبر داد.
    دستگیری سارقان مسلح کمتر از یک ساعت در مسجدسلیمان

    به گزارش دیدگاه نیوز ، سرهنگ “علی حسینی” فرمانده انتظامی شهرستان مسجد سلیمان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت مسلحانه مغازه در یکی از مناطق این شهرستان، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ در محل حاضر شدند.
    وی افزود: با حضور ماموران پلیس مشخص شد ۴ نفر راکب موتورسیکلت با اسلحه گرم و قداره اقدام به سرقت کردند.
    فرمانده انتظامی شهرستان مسجد سلیمان تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان با اقدامات اطلاعاتی در کمتر از یک ساعت، محل اختفاء متهمان مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه۲ نفر از آنها را دستگیر کردند.
    وی با بیان در بازرسی از مخفیگاه متهمان وسایل مسروقه کشف و تحویل مالباخته شدند، تصریح کرد: متهمان در بازجویی پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.
    فرمانده انتظامی شهرستان مسجد سلیمان با بیان اینکه تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیر ۲ همدست دیگر و کشف سلاح به کار رفته در سرقت ادامه دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *