×
آخرین اخبار

دستور استاندار لرستان برای تامین اعتبار ایجاد و توسعه خانه‌های عالم

  • کد نوشته: 196566
  • ۱۴۰۳-۰۵-۱۴
  • 98 بازدید
  • استاندار لرستان گفت: روسای سازمان برنامه و بودجه و تبلیغات اسلامی به میزان اعتبار موجود برای ایجاد و توسعه خانه های عالم اقدام کنند.

    دستور استاندار لرستان برای تامین اعتبار ایجاد و توسعه خانه‌های عالم

    به گزارش دیدگاه‌نیوز از لرستان؛ ابوطالب شفقت چهاردم مرداد ماه در جلسه ی ستاد اقامه نماز استان با اشاره به تاثیرات مهم مسجد در جامعه عنوان کرد: مساجد مهم ترین پایگاه های پشتیبانی در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بودند.

    وی ادامه داد: اگر حضور مردم با محوریت مساجد نبود جنگ تحمیلی به نتیجه نمی رسید.

    استاندار به تکلیف مدیران دستگاه های اجرایی در توسعه ی فرهنگ نماز اشاره کرد و گفت: دستگاه های اجرایی با توجه به اعتبارات فرهنگی موجود می بایست نسبت به این موضوع اهتمام ویژه را داشته باشند.

    شفقت به فرارسیدن ایام راهپیمایی اربعین اشاره کرد و اظهار کرد: با توجه به نزدیکی این ایام و مسیر های تردد زوار از استان لرستان، مدیرکل راه و شهرسازی مکلف است در مورد ایجاد و مرمت نمازخانه های مسیر حرکت زائرین پیگیری های لازم را انجام دهد.

    وی در خصوص برنامه های آموزشی و معرفت افزایی کارکنان دستگاه ها ابراز کرد: مدیران تمامی دستگاه های اجرایی می بایست با هماهنگی شورای اقامه نماز برنامه ی آموزشی و معرفت افزایی نماز برای کارکنان را تدوین و اجرا کنند. 

    استاندار همچنین بر ایجاد و توسعه خانه های عالم در روستاها تاکید کرد و گفت: اولین نیازمندی حضور طلبه در روستاها و برگزاری نماز جماعت وجود خانه های عالم است.

    شفقت تاکید کرد: روسای سازمان برنامه و بودجه و تبلیغات اسلامی به میزان اعتبار موجود برای ایجاد و توسعه خانه های عالم اقدام کنند.

    جلسه ی ستاد اقامه نماز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد.

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *