×
آخرین اخبار

دستبند پلیس مرند بر دستان دو زن شیطان صفت و سارق  در نقش رمال

  • کد نوشته: 190644
  • ۱۴۰۳-۰۳-۱۰
  • 87 بازدید
  • فرمانده انتظامی مرند از دستگیری ۲نفر خانم که در پوشش رمال و فالگیر اقدام به سرقت و کلاهبرداری می کردند، خبر داد.

    دستبند پلیس مرند بر دستان دو زن شیطان صفت و سارق  در نقش رمال

    به گزارش دیدگاه نیوز، سرهنگ  “علی اسدیان “در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:در پی اعلام خبری مبنی بر سرقت و کلاهبرداری توسط ۲نفر خانم غیر بومی و با پوششی چادری که خود را رمال و دعانویس معرفی می کردند، بررسی موضوع و دستگیری آنها در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

    سرهنگ اسدیان تصریح کرد:ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی سارقان را که در حال ورود به منزل یکی از شهروندان برای فالگیری، کلاهبرداری و برای انجام سرقت و عملی کردن نیات پلیدشان بودند را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی دستگیر کردند.

    وی عنوان کرد:متهمان در تحقیقات پلیس تاکنون به یک فقره سرقت اعتراف کردند که در خصوص شیوه و شگرد سرقت اظهار داشت:متهمان با مراجعه به درب منازل اقدام به دق الباب نموده و در صورت وجود صاحب خانه تحت عنوان رمال و فالگیر وارد منزل شده و خود را سیده معرفی می کردند و با استفاده از ابزارهای کلاهبرداری اقدام به اغفال و سرقت طلاجات خانم ها و دختران جوان می کردند.

    فرمانده انتظامی شهرستان مرند در پایان خاطرنشان کرد:متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی  شدند  وی از شهروندان خواست به هیچ وجه افراد ناشناس تحت عنوان رمال و فالگیر را به‌ منزل راه نداده و در صورت برخورد با اینگونه افراد مشکوک،مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند./منبع دیدگاه نیوز

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *