×
آخرین اخبار

دستاورد استان فارس در مسابقات سراسری تفسیر قرآن کریم

  • کد نوشته: 43588
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۰
  • 511 بازدید
  • در آزمون سراسری تفسیر قرآن استان فارس موفق به اخذ دو رتبه برتر کشوری در دو بخش بانوان و آقایان شد. به گزارش خبر روز، سیدامیرعباس جلالی رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: مرحله کشوری رشته تفسیر چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن در تاریخ ۲ آبان‌ماه هم زمان با […]

    دستاورد استان فارس در مسابقات سراسری تفسیر قرآن کریم

    در آزمون سراسری تفسیر قرآن استان فارس موفق به اخذ دو رتبه برتر کشوری در دو بخش بانوان و آقایان شد.

    به گزارش خبر روز، سیدامیرعباس جلالی رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: مرحله کشوری رشته تفسیر چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن در تاریخ ۲ آبان‌ماه هم زمان با سراسر کشور در استان فارس هم برگزار شد.

    او افزود: در مرحله استانی آزمون تفسیر قرآن یک نفر از آقایان و ۴ نفر از بانوان مجاز به شرکت در مرحله کشوری آزمون تفسیر شده بودند که یکی از بانوان انصراف داد.

    جلالی ادامه داد: با اعلام نتایج در این آزمون؛ موفق به اخذ دو رتبه برتر کشوری در دو بخش بانوان و آقایان شدیم.

    رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس تصریح کرد: در بخش آقایان علی سوخکی حائز رتبه دوم و در بخش بانوان محبوبه صفرپور حائز رتبه چهارم شد که از نفرات اول تا پنجم هر بخش تقدیر به عمل خواهد آمد.

    او در بخش پایانی سخنان خود یادآور شد: آزمون مرحله کشوری رشته تفسیر قرآن چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن از کتاب تفسیر نمونه آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی از سوره مریم و طه برگزار شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *