×
آخرین اخبار

در نخستین جلسه شورای اسلامی شهرستان اهواز چه گذشت؟

  • کد نوشته: 123559
  • ۱۴۰۲-۰۱-۱۹
  • 57 بازدید
  • نخستین جلسه شورای اسلامی شهرستان اهواز در سال جدید در محل این شورا به ریاست مهندس نادر زرگانی برگزار شد.

    در نخستین جلسه شورای اسلامی شهرستان اهواز چه گذشت؟

    رئیس شورای شهرستان اهواز با تبریک سال نو و میلاد کریم اهل بیت ( س) به نامگذاری سال با شعار مهار تورم و رشد تولید اشاره کرد و گفت : مسئولان در هر رده ای باید تحقق شعار سال را سرلوحه کارهای خود قرار دهد .

    رئیس شورای اسلامی شهرستان اهواز اقتصاد و معیشت مردم را مهم ترین مساله کشور دانست و نامگذاری امسال به سال مهار تورم نیز حاکی از دغدغه های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است .

    زرگانی افزود:شورای شهرستان اهواز هم به سهم خود باید در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نکند.

    رئیس شورای شهرستان اهواز افزود: این شورا شامل دو شهر و سه بخش است. نظارت بر عملکرد مسئولان  از کارکردهای مهم شورای شهرستان اهواز است .

    این مقام مسئول بیان داشت: شورای شهرستان اهواز همانند سال گذشته پیگیری مشکلات مردم  تا حصول نتیجه و مطالبه گری از مسئولان را ادامه خواهد داد. بازدید گروهی از مناطق محروم همراه با مسئولان نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

    رئیس شورای شهرستان اهواز تصریح کرد: در حوزه کشاورزی نیز با توجه به تخصص بنده آمادگی کامل برای ورود به این حوزه در جهت رفع دغدغه های کشاورزان عزیز اعلام می کنم.

    در ادامه این جلسه مهندس کاظمی عضو شورای شهرستان اهواز با انتقاد از کم توجهی سازمان کشاورزی خوزستان در خصوص ممنوعیت کشت شلتوک خواستار توجه مسئولان ذیربط و اهتمام در رفع این مشکل شد.

    مهندس الهایی نائب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با انتقاد از دستگاه های خدمات رسان ( آبفا؛ توزیع برق و جهاد کشاورزی ) گفت : با وجود وعده های داده شده از سوی مسئولان فوق الذکر اما شاهد رفع مشکلات  آبفا؛ روشنایی و کشاورزی نیستیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *