×
آخرین اخبار

درخشش رزمی کاران گلگیری در مسابقات سوپرساباکی خوزستان + تصاویر

  • کد نوشته: 12426
  • ۱۳۹۷-۰۵-۰۱
  • 2492 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ رزمی کاران  گلگیری در مسابقات انتخابی کمیته سوپرساباکی هئیت ورزش های رزمی استان خوزستان خوش درخشیدند.  مسابقات انتخابی کمیته سوپرساباکی هئیت ورزش های رزمی استان خوزستان به مناسبات گرامیداشت شهدای والامقام شهرستان لالی مورخ ۲۹ تیرماه در این شهرستان با حضور بیش از ۱۵۰ شرکت کننده در رده های سنی مختلف از شهرستان […]

    درخشش رزمی کاران گلگیری در مسابقات سوپرساباکی خوزستان + تصاویر

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ رزمی کاران  گلگیری در مسابقات انتخابی کمیته سوپرساباکی هئیت ورزش های رزمی استان خوزستان خوش درخشیدند. 

    مسابقات انتخابی کمیته سوپرساباکی هئیت ورزش های رزمی استان خوزستان به مناسبات گرامیداشت شهدای والامقام شهرستان لالی مورخ ۲۹ تیرماه در این شهرستان با حضور بیش از ۱۵۰ شرکت کننده در رده های سنی مختلف از شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و گلگیر برگزار شد .

    در این مسابقات در رده نونهالان علی آقابیگی، رضا مدملی، رضا رستمی با کسب مدال طلا و یاسین خلفیان، عرفان جونکی، امیر عباس رحیمی با کسب مدال های برنز برای دیار آسماری افتخار افرینی کردند.

    بنابه گزارش خبرنگار ما عارف جونکی نیز در این مسابقات در رده بزرگسالان مدال طلای این مسابقات را به خود اختصاص داد.  

    ورزشکاران گلگیری از باشگاه گلگیر ستارگان جنوب با مدیریت اقای خلفیان و به مربیگری خانم موسوی در رده نونهالان به این مسابقات اعزام شده بودند که جا دارد از مربی مربوطه و مسئول باشگاه ورزشی ستارگان جنوب تقدیر نمود.

    .

    .

    .

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *