×
آخرین اخبار

درخشش بانوی شوشتری در مسابقات سراسری قرآن

  • کد نوشته: 170499
  • ۱۴۰۲-۰۹-۱۳
  • 168 بازدید
  • درخشش بانوی شوشتری در مسابقات سراسری قرآن بانوان استان خوزستان در چهل و ششمین دوره مسابقات ملی قرآن کریم درخشیدند. آیین اختتامیه چهل و ششمین دوره مسابقات ملی قرآن کریم در بخش نغمات دینی در خراسان شمالی با معرفی نفرات برتر پایان یافت . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیدگاه نیوز ، پس از ۲ […]

    درخشش بانوی شوشتری  در مسابقات سراسری قرآن

    درخشش بانوی شوشتری در مسابقات سراسری قرآن

    بانوان استان خوزستان در چهل و ششمین دوره مسابقات ملی قرآن کریم درخشیدند.

    آیین اختتامیه چهل و ششمین دوره مسابقات ملی قرآن کریم در بخش نغمات دینی در خراسان شمالی با معرفی نفرات برتر پایان یافت .
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیدگاه نیوز ، پس از ۲ روز رقابت شرکت کنندگان در بخش نغمات دینی شامل رشته های دعا خوانی و اذان، همخوانی و مدیحه سرایی برترین های این بخش معرفی شدند.
    بر اساس رای هیات داوران خواهر در بخش مدیحه سرایی و هم خوانی گروه «نور الزهرا» از خوزستان رتبه نخست را به دست آورد و گروه «مصباح الهدی» و « نور الزهرا» هر دو از اصفهان به ترتیب رتبه های دوم و سوم این دوره از مسابقات قرآن کریم را از آن خود کردند.
    در رشته دعا خوانی خواهران «عفت ابول زاده» از دارالمومنین شوشتر و استان خوزستان موفق شدند تا رتبه چهارم این رشته را به دست آورد .
    چهل و ششمین دوره مسابقات ملی قرآن کریم از ۹ آذرماه امسال به میزبانی مرکز خراسان شمالی در محل هتل داریوش بجنورد با حضور مسوولان کشوری و استانی آغاز شد و تا هفدهم آذرماه ادامه دارد .
    این مسابقات ملی در بخش های آوایی انفرادی شامل حفظ (کل و ۲۰ جزء) قرآن کریم، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان و دعاخوانی و بخش گروهی شامل مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم در حال برگزاری است و برترین های بخش نغمات دینی برترین های خود را معرفی کرد .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *