×
آخرین اخبار

خطر مرگ در کمین مصدومان ضربه مغزی در مسجدسلیمان

  • کد نوشته: 195785
  • ۱۴۰۳-۰۵-۰۶
  • 124 بازدید
  • نبود متخصص و جراح مغز و اعصاب مردم مسجدسلیمان را با مشکلاتی مواجه کرده‌است که به سبب نبود جراح بیماران به اهواز اعزام می‌شوند.

    خطر مرگ در کمین مصدومان ضربه مغزی در مسجدسلیمان

    به گزارش دیدگاه نیوز، طبق شنیده ها و تحقیقات میدانی ما از بیمارستان ۲۲ بهمن پزشک متخصص جراح مغز و اعصاب در اورژانس از اول ماه به بیمارستان نیامده است و بیماران اورژانس به اهواز اعزام می‌شوند.

    نبود پزشک متخصص و در حال حاضر پزشک متخصص جراح مغز اعصاب در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان ضعف شدید رئیس بیمارستان و رئیس شبکه بهداشت درمان مسجدسلیمان را نشان می‌دهد و سوال ما از دکتر جباری بعنوان نائب رئیس دوم کمسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی این است که آیا مشکل نبود پزشک جراح مغز اعصاب که خود شما جراح مغز و اعصاب هستید زیبنده مردم مسجدسلیمان است و آیا این عدالت اجتماعی است.

    مردم مسجدسلیمان انتظار دارند رضا جباری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس دوم کمسیون بهداشت و درمان کشور هر چه سریعتر تر به مشکلات بهداشت و درمان مسجدسلیمان خاتمه دهد و با تغییر صحیح در مدیریت بهداشت و درمان و آوردن مدیری کار آمد نه مدیر غیر بومی که شناختی بر مشکلات مردم ندارد این موضوعات را حل کند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *