×
آخرین اخبار

خرمشهر معبر ملکوتی مردان شجاع و با ایثار

  • کد نوشته: 3024
  • ۱۳۹۶-۰۳-۰۳
  • 1206 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی دفتر علی عسکر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی پیام صادر شده به شرح زیر می‌باشد:  . . بسم الله الرحمن الرحیم سوم خرداد ماه که مصادف با سالروز آزادی خرمشهر می باشد یاداور جانفشانی ها،از خودگذشتگی ها و رشادت […]

    خرمشهر معبر ملکوتی مردان شجاع و با ایثار

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی دفتر علی عسکر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی پیام صادر شده به شرح زیر می‌باشد: 

    .

    .

    بسم الله الرحمن الرحیم

    سوم خرداد ماه که مصادف با سالروز آزادی خرمشهر می باشد یاداور جانفشانی ها،از خودگذشتگی ها و رشادت مردم شریف ایران، نیروهای مسلح و به ویژه جانبازان و شهیدانی است که عاشقانه جسم و جان خود را در راه دفاع از تمامیت ارضی فدای اسلام و میهن عزیزمان نمودند.

    خرمشهر معبر ملکوتی مردانی است که ایثار و شجاعت آنان همواره مانند برگ زرینی در قلب تاریخ ثبت شده است، شیرمردان و شیرزنانی که با حماسه و حضور سرافرازانه خود در میدان های نبرد، عاشورای دیگری را رقم زدند.

    امروزه جوانان عزیز کشورمان باید بیش از پیش فرهنگ عشق به وطن، ایثار و نوعدوستی را که از آرمان های شهدا، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس بود را در خود تقویت کنند تا چشم طمع دشمنان متجاوز جمهوری اسلامی ایران با همت مثال زدنی نظامیان، پاسداران، نیروهای مردمی به ویژه جوانان کور شود.

    اینجانب بر خود لازم می دانم با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره امام بزرگوار، شهیدان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، توفیقات همگان را در مسیر پاسداشت این روز بزرگ از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

    علی عسگر ظاهری
    خادم مردم در مجلس شورای اسلامی

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *